Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هشام شرف عبدالله» وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن با رد ادعاهای واهی آمریکا تاکید کرد که کشورش از ایران سلاح دریافت نکرده و موشک های بالستیک یمن سال ها پیش از اتحاد جماهیر شوروی دریافت شده بود.

به گزارش ایرنا، وی در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان اظهار داشت: درباره چیزی که نیکی هیلی [نماینده آمریکا در سازمان ملل] در شورای امنیت سازمان ملل به عنوان دخالت ایران در یمن و موشک های بالستیک مطرح کرد، باید بگویم که ما این موشک ها را از مدتها پیش از روس ها داشتیم و ما آنها را ارتقا دادیم تا از خودمان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی ها هیچ موشکی به یمن نیاوردند و من به تمام دنیا می گویم ما موشک هایی داریم که می توان با آنها تا سال ها با سعودی ها جنگید.

وی با تاکید دوباره بر اینکه یمن از ایران موشکی دریافت نکرده است، افزود: اگر کسی شواهدی، مثلا تصاویر ماهواره ای یا هر چیزی دیگری دارد که غیر این را ثابت می کند آنها را به دنیا نشان دهد، نه اینکه برود و موشک های اسکادی را نشان دهد - که مدتها قبل از اتحاد جماهیر شوروی گرفته بودیم و ارتقا دادیم - و سعی کند ثابت کند که آنها موشک های ایرانی است.

وزیر خارجه یمن همچنین گفت: ما تا دو سال به سمت سعودی ها شلیک نکردیم. زیرا منتظر بودیم تا اتفاقی بیفتد. تا اینکه متوجه شدیم که هیچ کسی به ما گوش نمی دهد. در نتیجه دفاع از خود را آغاز کردیم. زرادخانه ما دفاعی است، نه برای حمله به کشورهای دیگر. ما اینجا در صنعا هستیم. بیایید تا آنها را به شما نشان دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دریافت سلاح موشک بالستیک شوروی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک رسانه اسرائیلی در این باره نوشت: تنها دو موشک رهگیر از هشت موشک شلیک شده توسط سامانه‌های آمریکایی در شب حمله ایران به اسرائیل با موفقیت به هدف اصابت کرد.

کد خبر 849000 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • پایان پوتین؟!
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!