Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علاوه بر برقراری ارتباط آسان، به دست‌آوردن اطلاعات فوری یکی از بهترین امکاناتی است که فناوری به ما ارزانی کرده است. با چند حرکت انگشت می‌توانیم دانش سراسر جهان را در اختیار داشته باشیم و هر زمان که بخواهیم در مورد گذشته و حال بدانیم. فرایند جست‌وجوی اطلاعات در حال حاضر بسیار ساده است، اما اگر به شما بگویند که قرار است آن را آسان‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر انجام بدهید چه عکس‌العملی خواهید داشت؟  بهره‌مندی HUAWEI Mate 20 Pro از هوش مصنوعی، این گوشی هوشمند نمونه‌ای از پیشرفت تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین گوشی می‌تواند خودش را به هر چیزی که می‌بیند، متصل کند و در یک لحظه اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد؛ آن هم از طریق ویژگی HiVision.

اطرافتان را در یک چشم بهم‌زدن بیشتر بشناسید

دوربین HUAWEI Mate 20 Pro با قابلیت HiVision همراه است؛ قابلیتی که می‌تواند محیط اطراف را بررسی کند و از دل آن چیزهایی را بیرون بکشد و در موردشان اطلاعاتی را به نمایش بگذارد. چیزهایی مثل هنر کلاسیک، غذا، نقاط تاریخی مشهور و حتی زبان. بازدید از موزه با کمک HiVision کار عاقلانه‌تری خواهد بود، زیرا شما با گرفتن دوربین‌تان به سمت نقاشی‌های زیبای هنرمندان معروف به راحتی و بیشتر از قبل درباره آن‌ها می‌فهمید. اگر در حین راه رفتن در خیابان‌های بارسلونا به بنای زیبایی برخورد کردید، دوربین HUAWEI Mate 20 Pro را مقابل آن بگیرید تا بلافاصله نام بنا و داستانی را که پشت آن وجود دارد، بدانید. از این به بعد هرگز در شهری جدید احساس غریبه بودن نمی‌کنید زیرا باهوش‌ترین راهنمای تور شهر در جیب شماست.

 

شمارش کالری، خرید مواد غذایی و کالاها و چیزهای دیگر

یک ساندویچ پنیر خوشمزه سفارش داده‌اید اما می‌خواهید بدانید با خوردن این ساندویچ از میزان کالری معین روزانه خود تجاوز نمی‌کنید. به جای نگران بودن، دوربین گوشی خود را روی ساندویچ بگیرید تا HiVision مواد تشکیل‌دهنده آن را شناسایی کند و با اندازه‌گیری تقریبی آن، میزان کالری آن را به شما نشان دهد. نیاز به یک مقدار مشخص پتاسیم دارید، اما دوست ندارید در خوردن آن زیاده‌روی کنید. دوربین را روی یک موز قرار بدهید و سپس روی یک آووکادو (به صورت جداگانه) و ارزش غذاییشان را با هم مقایسه کنید. HiVision می‌تواند کالری صد نوع مواد غذایی مختلف را تخمین بزند.

اگر آبنبات خوش آب‌و‌رنگی را در دست کودک خردسالی دیدید، دوربین گوشی را به سمتش بگیرید تا شما را به سمت فروشگاه آنلاینی هدایت کند که در آن می‌توانید یکی از آن آبنبات‌ها را بخرید یا  قیمت آن را بدانید. این ماجرا در موارد دیگر هم صادق است. اگر غریبه‌ای که کنار شما نشسته، کیف پول مد روزی را حمل می‌کند و شما می‌خواهید بدانید از کجا آن را خریده، دوربین گوشی هوشمندتان نه تنها به شما می‌گوید که کجا آن را بخرید، بلکه گزینه‌های مشابه را نیز پیشنهاد می‌دهد.

HUAWEI Mate 20 Pro  توانسته با استفاده از این ویژگی باورنکردنی دوربین خود، کاربران را قدرتمند کند. این ویژگی کلیدی است که قفل درهای دانش و اطلاعات را برایتان باز می‌کند، شما را در سفر اکتشافی‌تان راهنمایی می‌کندو شما را به آنچه که نیاز دارید، نزدیک‌تر می‌کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشی هوشمند مواد غذایی موز نقاشی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید

این بیماری در پی تجمع مایع لنفی زیر ناخن که موجب می‌شود به رنگ زرد به نظر برسند، ایجاد می‌شود و می‌تواند نشانه اختلال در سیستم لنفاوی باشد. مبتلایان به این عارضه ممکن است به مرور زمان به بیماری‌های ریوی یا سیستم لنفاوی (مبارزه با عفونت) دچار شوند.

متاسفانه علت این عارضه معمولا ناشناخته است با این حال برخی از دلایل هم مطرح شده‌اند که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم:

ژنتیک : اگر در خانواده شما کسی ناخن‌ زرد دارد، احتمال ابتلا به آن در شما هم بیشتر است.

انوع خاصی از سرطان: این عارضه در مواردی نادر با سرطان مغز استخوان (multiple myeloma)، سرطان ریه، سرطان پستان، سرطان کیسه صفرا، سرطان حنجره و لنفوم و برخی سرطان‌های دیگر همراه بوده است.

سندرم‌های نقص ایمنی: سندرم ناخن زرد در مواردی به دلیل کمبود ایمونوگلوبولین جی (IgG)، نوعی کمبود آنتی‌بادی که در آن بدن ایمونوگلوبین کافی تولید نمی‌کند و همچنین نقص ایمنی متغیر شایع (وضعیتی که با عفونت‌های مکرر مشخص می‌شود) ایجاد می‌شود.

بیماری‌های غده تیروئید:  سندرم ناخن زرد گاهی با بیماری هاشیموتو (تیروئید بزرگ‌شده و آسیب‌دیده)، کم‌کاری شدید تیروئید و تیروئید پرکار همراه است.

سندرم نفروتیک: سندرم ناخن زرد خیلی به‌ندرت ممکن است همراه با سندرم نفروتیک (زمانی که کلیه‌ها به‌درستی کار نمی‌کنند) نیز ظاهر شود.

به نوشته ایندیپندنت،‌ اختلالات لنفاوی، آرتریت روماتوئید و کمبود ویتامین E هم می‌تواند زرد شدن ناخن‌ها را به دنبال داشته باشند.

نشانه‌های سندرم ناخن زرد

اگرچه زرد شدن ناخن‌ها از نشانه‌های اولیه این سندرم است، علائم دیگری هم هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم.

برخی از این علائم عبارتند از ناخن‌های زرد، ضخیم و منحنی، ناخن‌هایی که رشدشان متوقف شده است، ناخن‌هایی که از بستر زیرینشان جدا شده‌اند، عفونت در بافت نرم اطراف ناخن و از دست دادن کوتیکول (پوسته ناخن).

سندرم ناخن زرد معمولا به ‌عوارض ناشی از این بیماری بستگی دارد و متخصصان درمان‌ها را بر اساس آنچه برای بیمار مشکل ایجاد کرده است، ارایه می‌کند.

برخی از این روش‌های درمانی شامل مصرف آنتی‌بیوتیک برای عفونت‌های تنفسی،‌ ویتامین E برای ناخن، کورتون (کورتیکواستروئید)‌ برای التهاب و جراحی، زمانی که پوشش ریه‌ها و حفره قفسه سینه پر از مایع می‌شود، هستند.

به گزارش وری‌ول‌هلت، در مجموع می‌توان گفت که سندرم ناخن زرد چیزی فراتر از زرد شدن ناخن‌ها است و می‌تواند سیستم تنفسی و غدد لنفاوی را درگیر ‌کند و در مواردی عامل آن ژنتیک یا بیماری‌های مزمن است و در صورت ابتلا به سندرم ناخن زرد، می‌توان از طریق روش‌های درمانی متمرکز بر رفع نشانه‌های این عارضه، آن را کنترل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن