Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: خانه‌های ورزشی هیئت‌ها باید به صورت مستقیم در اختیار همان هیئت باشد، چون وضعیت هیئت با یک فرد سرمایه‌دار بسیار متفاوت است. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره تیمداری اصفهان در لیگ‌های بسکتبال آقایان و بانوان و وضعیت تیم‌های پایه اظهار داشت: از زمان ورود به هیئت نیاز بود که افراد جوان را وارد هیئت کرده تا با سرعت بیشتری کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به معضلات بزرگی برخوردیم، بحث آموزش برای ما اهمیت بسیاری دارد و خلأ بزرگی در آموزش داشتیم، به همین دلیل مجددا روی تیم‌های پایه کار می‌کنیم.

وی افزود: خلأ بازیکنان اصفهانی در تیم ملی بسکتبال حس می‌شود و هرچه قوی‌تر عمل کنیم کمک بیشتری به تیم ملی کرده‌ایم. انگیزه کودکان اغلب در دیگر رشته‌ها و تیم‌های لیگی است و تا زمانی که تیم‌های نوجوانان و بحث انگیزه درست نشود نمی‌توان تلاشی برای افزایش انگیزه در این نسل انجام داد. با تلاش‌های صورت گرفته تیم‌های پایه را ساماندهی کرده و باشگاه‌ها را در تیمداری دخیل کرده‌ایم.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان درباره تیمداری اصفهان در لیگ‌های پایه خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان دختر 2 تیم و در جوانان یک تیم، یک تیم در بخش جوانان پسر، یک تیم در نوجوانان، 2 تیم در دسته یک و یک تیم در دسته 2 بانوان، یک تیم در سوپرلیگ آقایان و یک تیم در سوپرلیگ بانوان داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات اقتصادی هیئت بسکتبال استان تصریح کرد: مشکل اصلی ما عدم تعادل اقتصادی است و نمی‌توان اسپانسر را وارد تیمداری کرد ون وسانات بازار ارز سبب متزلزل شدن اسپانسر می‌شود. با هرکس صحبت کرده‌ایم می‌گوید منتظر باشید تا ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود. این شرایط نه تنها برای ما بلکه برای فدراسیون و دیگر هیئت‌ها هم وجود دارد.

داوری بیان کرد: امیدوارم این مشکلات از طریق وزارت ورزش و نماینده‌های مجلس بررسی شود تا هیئت بسکتبال استانی که متولی اصلی بسکتبال است و سالانه با 3 تا 4 هزار بازیکن سر و کله می‌زند، حداقل یک سالن به صورت رایگان در اختیار داشته باشد. درست است که اداره کل کمک می‌کند اما این کمک‌ها باید به سمت دیگری برود.

گیائو: روحیه رقابت بازیکنان من کمی ناامیدکننده است/ بازی با تیم‌های بسکتبال قزاقستان و ایران برای ما اهمیت زیادی داردپیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر قطرشاهین‌طبع: بازیکنانی که تیم ملی را قابل دانسته‌اند به اردو آمده‌اند/ تصمیمات من به صلاح بسکتبال است

خانه‌های ورزشی باید در اختیار هیئت‌‌ همان رشته باشد

وی گفت: خانه‌های ورزشی هیئت‌ها باید به صورت مستقیم در اختیار همان هیئت باشد، چون وضعیت هیئت با یک فرد سرمایه‌دار بسیار متفاوت است. ما در راستای بهتر شدن بسکتبال قدم برمی‌داریم و نگاهمان با دیگر افراد متفاوت است و باید هزینه بسیاری را برای اجاره سالن‌ها پرداخت کنیم. باید در این روند بازنگری شود، اگر شرایط اینگونه پیش برود در آینده بیشتر هیئت‌های ورزشی کشور با مشکل مواجه می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان در پاسخ به سوالی درباره انتخاب هیئت فوتبال اصفهان به عنوان برترین هیئت ورزش تیمی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: نمی‌دانم ملاک این انتخاب‌ها چه بوده و توجه زیادی به این مسائل ندارم. تنها هدف این بوده که شرایط هیئت را به وضعیت ایده‌آل برسانیم. این اتفاقات چندان خوشایند نیست و اگر حتی هیئت برتر هم می‌شدیم چندان خوشحال نبودم زیرا احساس می‌کنم بسکتبال ما فاصله بسیاری با روزهای خوبش دارد.

وی افزود: ملاک‌ اداره‌کل آمار بوده و اگر آمار هم بوده باشد نمی‌دانم به چه صورت بوده است. از 14 تیم پایه ما 12 تیم مقام آورده‌اند و 90 درصد تیم‌ها نتیجه گرفته‌اند و از ملاک این انتخاب اطلاع ندارم.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار