Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام، از رشد ۳۱ درصدی ارائه خدمات بیمارستان زاگرس ایلام به جامعه هدف خبرداد. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

کریم لاله ماژین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از ایلام، اظهار داشت: مدیریت تامین درمان ایلام رسالت خدمات رسانی درمانی به بازنشستگان تامین اجتماعی را عهده دار است و در این راستا تاکنون در استان ایلام توانسه است با 300مرکز درمانی مختلف در سطح استان اخذ قرارداد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: مراجعه 270 هزارموردی خدمات گیرندگان به مراکز درمانی در شش ماهه نخست امسال نشان از حجم مراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی و مراکز درمانی طرف قرارداد است.

وی اقدامات موثر در راستای کاهش هزینه‌ها در طرح نطام سلامت را یادآوری و خاطر نشان کرد: در استان ایلام با اعمال مدیریت هزینه‌های درمانی از 36 درصد کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش خدمات و کیفیت خدمات برخوردار است.

 لاله ماژین، استقرار درمانگاه سیار با هزینه 350 میلیون تومانی به جهت ارائه خدمات به مناطق محروم از دیگر خدمات انجام شده است که در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: بخش های دندانپزشکی،  فیزیوتراپی، پزشک‌های تخصصی و عمومی، تزریقات و پانسمان و  سرم تراپی از خدماتانجام شده توسط درمانگاه سیار است که در ایام اربعین نیز در مرز مهران مستقر و علاوه بر بازنشستگان تامین اجتماعی سایر زائران را پوشش درمانی داده است.

ویزیت درمنزل برای بیمه شدگان ایلامی انجام می‌شودافتتاح بیمارستان 33 تختخوابی تأمین اجتماعی ایلام در آینده‌ای نزدیک مجهز‌ترین مرکز درمانی ایلام کمبود پزشک متخصص دارد

لاله ماژین پوشش 30 هزار نفری درمانی در کلینیک سیار اربعین را نیز یاد آور و بیان کرد: 100 نفر  از کارکنان مدیریت درمان استان‌های مختلف کشور در 2 نوبت در پایگاه درمانی به صورت کاملا رایگان  به زائرین اربعین حسینی خدمت ارائه دادند.

لاله ماژین در خاتمه با تاکید بر همراهی و همکاری بازنشتگان تامین اجتماعی با مدیریت درمان استان ایلام گفت: خدمت بی منت به بازنشستگان تامین اجتماعی که جامعه هدف مدیریت در‌مان است اولویت و در راس برنامه‌های تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/م

R7718/P1486/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اولین پرتو درمانی توسط دستگاه جدید شتاب‌دهنده در بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، دکتر مفید حسین‌زاده بیان کرد: راه‌اندازی این دستگاه فوق‌پیشرفته که نمونه آن در کشور انگشت‌شمار است، یک تحول بزرگ در حوزه درمان بیماران سرطانی جنوب غرب کشور محسوب می‌شود چرا که هم به لحاظ سطح تکنولوژی، دقت و سرعت پرتودهی در استان بی‌بدیل است و هم اینکه با نصب این دستگاه عملا نوبت‌های پرتودرمانی، روزانه و بلافاصله خواهد بود.

وی در رابطه با قابلیت‌های دستگاه شتابدهنده ELEKTA مدل VERSA HD گفت: این دستگاه شتاب‌دهنده خطی فوق‌پیشرفته، قادر به درمان تمامی تومور‌ها در اعضای بدن با استفاده از تکنیک‌های درمانی پیشرفته نظیر IMRT، VMAT و روش‌های استریوتاکتیک است که با این روش‌ها، امکان درمان تومور‌ها با درصد موفقیت بالا و کمترین عوارض به بافت‌های سالم امکان‌پذیر میباشد.

حسین‌زاده افزود: این سیستم به طور قابل ملاحظه‌ای پرتودهی بافت سالم را به حداقل رسانده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، درمان با آناتومی پیچیده را راحت‌تر می‌کند و همچنین با روش استریوتاکتیک، امکان درمان تومور‌ها با دقت بالا و در تعداد جلسات کم را میسر می‌کند.

رییس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: دستگاه شتابدهنده جدید بیمارستان گلستان اهواز با تکنولوژی تصویربرداری سه‌بعدی، موجب حداکثر دقت در درمان و امکان اصلاح وضعیت بیمار به صورت اتوماتیک می‌شود.

وی اظهار کرد: این سامانه، مختصات، میزان و نحوه پرتودهی خود را مبتنی بر اطلاعات دریافتی از سیستم طراحی درمان لینک شده، موسوم به موناکو دریافت می‌کند که از طریق تصاویر دستگاه شبیه‌ساز سی‌تی‌سیمولاتور، تمامی پارامتر‌های مورد نیاز را محاسبه می‌کند که کمک بزرگی به رادیوانکولوژیست برای درمان هرچه دقیق‌تر بیماران است.

حسین زاده هزینه کلی نصب و راه‌اندازی دستگاه سوم و جدید شتاب‌دهنده و دستگاه سی. تی. سیمولاتور بیمارستان گلستان اهواز را مبلغی در حدود سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل
  • افزایش ۱۵ درصدی مراجعه بیماران به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز
  • خدمات رسانی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • انجام اولین پرتو درمانی توسط دستگاه جدید شتاب‌دهنده در بیمارستان گلستان اهواز
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • «دولت قادر به کنترل نرخ ارز نیست؛ چرا حقوق بگیران باید زیر فشار تورم باشند؟»
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود