Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز خراسان رضوی، در آیین پایانی این جشنواره ملی که ۴۶ دانشگاه خارج از کشور نیز حضور ،دانشگاه حکیم سبزواری موفق به کسب سه عنوان برتر کشورو دو عنوان شایسته تقدیر شد.

انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری رتبه اول در بخش محتوای دیجیتال، انجمن علمی عمران،رتبه دوم در بخش فعالیت خلاقانه و انجمن علمی محیط زیست و رتبه سوم در بخش فعالیت خلاقانه را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انجمن علمی محیط زیست این دانشگاه ،رتبه شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر و انجمن علمی زیست شناسی رتبه شایسته تقدیر در بخش فعالیت خلاقانه را به دست آورد .

همچنین دانشگاه حکیم سبزواری  در بین ۵ دانشگاه شایسته قابل تقدیر در حوزه عملکرد انجمن های علمی و در مجموع در جمع ۸ دانشگاه برگزیده و شایسته کشور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد سبزوار حکیم حرکت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده