Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون های میان دوره علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی امروز پنجشنبه ۸ آذر در ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش مهر، آزمون های میان دوره علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی به صورت الکترونیک برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی امروز پنجشنبه ۸ آذر در ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آزمون میان دوره پیش کارورزی تعداد ۳۷۷ نفر دانشجوی پزشکی در ۲۲ دانشگاه و در آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی تعداد ۱۶۲ نفر در ۲۱ دانشگاه و در آزمون میان دوره علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۱۳۲ نفر در ۱۶ دانشگاه شرکت کردند.

در مجموع تعداد ۶۷۱ دانشجو در آزمون های میان دوره علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی که به صورت الکترونیک در ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، شرکت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علوم پایه آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس