Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:09:00 GMT

۸ سایت پرنده شناسی در استان زنجان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۹۲۳۳

۸ سایت پرنده شناسی در استان زنجان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آبسالان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل محیط‌زیست استان، به مهاجرت پرندگان به آبگیرهای استان اشاره کرد و گفت: مهاجرت پرندگان به آبگیرها در استان آغاز شد. 

وی اظهار کرد: منطقه فیله خاصه از مناطق بکر برای پرندگان مهاجر است و استان زنجان به لحاظ داشتن تالاب‌ها، سدها و رودخانه‌ها ی متعدد از اوایل مهرماه میزبان پرندگان در استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل محیط‌زیست استان زنجان گفت: ۸ سایت پرنده شناسی در استان زنجان وجود دارد و در سال گذشته بیش از ۷ هزار قطعه پرنده مهاجر سرشماری شد که نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته است. 

آبسالان تأکید کرد:  صنعتی شدن و شکارپرندگان تهدیدی است که اقامت پرندگان را ناامن می‌کند و در این میان سازمان محیط‌زیست با افرادی که اقدام به شکار پرندگان بکنند برخورد می کند. 

وی افزود: امسال هنوز سرشماری پرندگان مهاجر در استان زنجان شروع نشده است و امیدواریم تعداد این پرندگان افزایش یابد. 

مدیرکل محیط‌زیست استان زنجان ابراز کرد: وجود پرندگان در هر استان و منطقه باعث جذب گردشگران می‌شود.

کد خبر 4471205

منبع: مهر

کلیدواژه: پرندگان مهاجر سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد