Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛کاظمی چهارشنبه شب جلسه ستاد بحران پلدختر که با حضور اسماعیل نجار ریس ستاد بحران کشور برگزارشده بود،اظهار کرد:  به طور ویژه از حضور آقای نجار تشکر می کنم که در همان اوایل مسائل مربوط به سیل اخیر را به ایشان منعکس و خواهان حضور او در پلدختر شدم .

او افزود: برنامه این بود امشب برنامه ستاد بحران در استانداری تشکیل و فردا بازدیدها در پلدختر صورت گیرد که از دفتر معاون اول رییس جمهور برای حضور فردای آقای جهانگیری در کرمانشاه از آقای نجار خواستند روز پنجشنبه به این استان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی گفت: بضاعت شهرستان با وجود حضور اولیه مسئولین شهرستانی کم بود اما تا جایی که در توان داشتند خدمات رسانی کردند.

نماینده مردم پلدخترومعمولان  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیواره های ساحلی کشکان از معمولان تا چم مهر در معرض سیل است و همواره خطر آفرین هستند.

به گفته کاظمی روان آب ها نیز با بارش های شدید شهر و روستاها را در معرض تهدید قرار می دهد ، آبخیز داری و ایجاد بندهای خاکی راه علاج کنترل این سیلاب ها و روان آب هاست .

 او ادامه داد: انتظار ما این است که به طور ویژه کمکی به آسیب دیدگان شود و به زیرساخت های شهرستان نیز توجهی ویژه تر شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: در دراز مدت نیز انتظار ما احداث سدهای چولهول و زال و بن لار است که در مهار سیلاب ها و توسعه کشاورزی و گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی سیل کشاورزی مجلس شورای اسلامی معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن محور دره شهر، پلدختر در دو مرحله و به طول ۱۱ کیلومتر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت