Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان اینکه رشته ورزشی فوت دارت برای نخستین بار در شاهرود اجرا می‌شود، اضافه کرد: این رشته در هیچ کجای استان سمنان برگزار نشده و در حقیقت ترکیبی از فوتبال و دارت است که در آن امتیازات با توپ اخذ می شود، همچنین باید گفت این ورزش بسیار مهیج است و شهرداری شاهرود برای ایجاد این رشته اعلام آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه انجمن دارت کشور آماده توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در شاهرود است، ابراز داشت: تا کنون دو  نشست با شهردار و شورای شهر شاهرود پیرامون احداث پایگاهی برای رشته دارت در این شهر برگزارشده  و خوشبختانه تعامل خوبی وجود دارد لذا امیدواریم در آینده نزدیک شاهد معرفی قهرمانان جدید رشته دارت از شاهرود باشیم.

استقبال تیم ملی از استعدادهای جوان

دبیر انجمن دارت کشور ضمن بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از رشته دارت در بین ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی وجود دارد، ابراز داشت: با توجه به اینکه این ورزش ارزان و کم‌هزینه است و برای انجام آن نیازمند به سالن مجزا و خاص نیست می توان آن را در هر مکانی انجام داد لذا از سوی دیگر انجمن نیز در تلاش برای توسعه این ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است.

فاضلی بابیان اینکه دارت ایران از جایگاه خوب جهانی برخوردار است، تصریح کرد: سال آینده مسابقات بزرگ‌سالان و مسابقات جهانی جوانان به میزبانی کشور رومانی برگزار می‌شود و با توجه به نائب قهرمانی ایران در مسابقات قبل، اردوهای تیم ملی از هم‌اکنون تشکیل و هدفگذاری‌ها کسب قهرمانی جهان خواهد بود.

وی بابیان اینکه بهترین‌ها وارد اردوی تیم ملی می‌شوند، اضافه کرد: با این حال دروازه تیم ملی دارت بر روی استعدادهای جدید و جوان گشوده است و هر فردی مایل بود می تواند در این اردوها خود را محک بزند.

کمبود تجهیزات دارت در کشور

دبیر انجمن دارت کشور در پاسخ به سئوالی پیرامون حمایت از مهشاد و عسل عوض زاده دارت اندازهای گرمساری، ابراز داشت: اردوی تیم ملی ۱۵ و ۱۶ آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه شرکت در مسابقات و اردوها مستلزم هزینه است اما باید گفت ریالی بابت این اعزام‌ها داده نشد بنابراین آن طور که باید و شاید هنوز نتوانستیم به معنای واقعی از این ورزشکار حمایت کنیم.

فاضلی در پاسخ به تامین هزینه تجهیزات دارت هم تصریح کرد: در این راستا گرفتار کمبودهایی هستیم چرا که دارت از کشورهای اروپایی وارد و قیمت‌ آن بالا است لیکن در تلاش برای رایزنی با کشورهای آسیایی شرقی برای واردکردن این تجهیزات با هزینه کمتر هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم چنانچه تولیدکننده داخلی این لوازم و تجهیزات را با هزینه تمام‌شده کمتری بتواند در اختیار مردم قرار دهد نگرانی کمبود تجهیزات برای ورزشکاران و مربیان دارت به مراتب برطرف می‌شود.

کد خبر 4471125

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرود مسابقات دارت ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد