Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@09:18:07 GMT

اعضای تیم کارون اروند خرمشهر نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۹۸۰۲

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و شاهین شهرداری بوشهر برگزار و از سوی وحید فاضلی- مربی تیم شاهین بوشهر به دلیل اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراجش شضد به توبیخ کتبی محکوم شد.

علی قلعه نوعی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل اعتراضات مکرر و درگیری با تیم مقابل و اهانت به آنان که منجر به اخراج وی شد، به مدت یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید عینی، کارمند روابط عمومی تیم آلومینیوم اراک به دلیل پرخاش به تیم میهمان و عامل جنجال و برخورد لفظی با ناظر ویژه فدراسیون در پایان مسابقه به توبیخ کتبی محکوم شد.
*دیدار تیم‌های اروند خرمشهر و مس کرمان برگزا رو از سوی محمدرضا مولایی، مربی تیم کارون اروند خرمشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که اخراج شد و همچنین خودداری از اجرای دستور داور و تکرار تخلف در نیمه دوم که سبب تحریک تماشاگران شد، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است، لطیف معروفای، مربی تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محسن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم است.
مدیرعامل تیم کارون اروند خرمشهر به خاطر حضور در زمین مسابقه در نیمه دوم و استقرار در نیمکت تیم و اعتراض به داور و اهانت با حرکات تهدید آمیز و تحریک تماشاگران، به دو جلسه از حضور در استادیوم و محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل پرتاب سنگ و بطری آب از سوی تماشاگرانش به سوی داور و زمین مسابقه باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی احمد میرزایی، مدیر تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و حمله ور شدن به سمت داور چهارم و استفاده از الفاظ نامناسب رخ داد. وی به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
بابک نوین، بازیکن تیم شهرداری تبریز به دلیل بدرفتاری در قبال مقامات رسمی و رفتار غیرورزشی در برابر تماشاگران و تحریک آنان، وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم ملوان بندر انزلی به دلیل شکستن صندلی‌های ورزشگاه تیم میزبان و پرتاب اشیا و استفاده از شعار‌های موهن توسط تماشاگران، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد