Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها از تمارض های بازیکنان پاری سن ژرمن ناراضی است و اعتقاد دارد بازی بیش از حد متوقف شده است.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم های لیورپول و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند که قرمزها با نتیجه 2-1 در این مسابقه شکست خوردند.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ پس از این دیدار بیان کرد:

20 مصاحبه پس از بازی داشتم و 20 بار توضیح دادم و هنوز هم حس خوبی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی مهمی برای ما بود و البته مشخص بود که شروعش چگونه است و ما وقتی ترکیب را دیدیم انتظار آن را داشتیم. رویکردی که آنها به خصوص در ابتدای بازی اتخاذ کرده بودند، بسیار ریسکی بود؛ یعنی هرچیزی را تا جایی که توان داشتند امتحان می کردند. با کیفیتی که آنها در ترکیب خود داشتند، مقابله سخت بود. آلیسون دو واکنش خوب در این دیدار داشت. در مورد گل اول آنها، ما توپ را دفع کردیم سپس برنات صاحب توپ شد و با پای راست گل زد. گل دوم هم یک ضد حمله و البته استفاده از توپ های دوم بود که یک تهدید بزرگ به شمار می رفت. همان گونه که گفتم آنها ریسک کردند و با سرعتی که داشتند، دفاع کردن مقابلشان اصلا آسان نبود. با وجود دو گل عقب بودن همچنان فکر می کردم که بازی تمام نشده و اگر یک گل بزنیم می توانیم برگردیم که یک گل در نیمه اول زدیم که به نظرم پنالتی برای ما کاملا واضح بود. فضاهای زیادی برای نفوذ کردن وجود داشت ولی شاید در زمین مسابقه مشخص نبود. پس من آنها را بین دو نیمه برای بازیکنان شرح دادم ولی متاسفانه حریف خود را به خوبی با برنامه ما وفق داد و بسته بازی کرد و فوتبال همین است. در نیمه اول فضای زیادی به ما دادند که از آن استفاده نکردیم ولی در نیمه دوم آمدیم که استفاده کنیم ولی آنها همه جا را بسته بودند. فوتبال همین است. شما وقتی شانس دارید باید از آن استفاده کنید.

سرمربی لیورپول در اعتراض به وقت تلف کردن بازیکنان پاری سن ژرمن به خصوص تمارض های نیمار افزود:

 من این را می گویم و می دانم فردا تیتر خبرها خواهد بود اما به نظرم تعداد وقفه ها در طول بازی خیلی زیاد بود که این اصلا جالب نبود. این را چندین بار نیز گفته ام؛ در انگلستان زمانی بود که ما دو مرتبه پشت سر هم بازی جوانمردانه اجرا کردیم و در این دیدار ما شبیه به قصاب ها بودیم وقتی شما به تعداد کارت زردهایمان نگاه می کنید. این یک بازی هوشمندانه از جانب آنها بود. ما خونسرد نبودیم. این (وقفه ها) متاسفانه باعث پرخاشگری شما می شود که به فوتبال کمکی نمی کند. شما خیلی ناراحت هستید ولی این چیزی است که باید با آن کنار بیایید و این کاری بود که ما باید انجام می دادیم و اگر داور اجازه می داد اتفاق بیفتد پس شما به عنوان یک تیم باید با آن کنار بیایید. در دو، سه یا شاید چهار موقعیت شانس این را داشتیم که کمی بهتر کار کنیم. در موقعیت رابرتسون در محوطه جریمه ما خیلی خوب بازی کردیم و توپ او به اولین بازیکن حریف برخورد که تکل زده بود. روی یک کرنر که کوتاه کار کردیم می توانستیم وارد محوطه جریمه شویم و در کل کار دیگری انجام دهیم. موقعیت های این چنینی زیادی در بازی بود و شاید یک تصمیم کوچک شرایط را تغییر می داد. به همین دلیل ما شکست خوردیم.

کلوپ در مورد اینکه آیا تیمش به مرحله بعدی صعود می کند یا خیر، اضافه کرد:

نسبت به صعود اعتماد به نفس دارم. ما به جو آنفیلد مجددا نیاز داریم. باید جوی ایجاد کنیم که کاملا خاص باشد. کاملا می دانیم ناپولی چقدر قوی است و آنها در بازی قبلی مقابل ما خیلی خوب بودند. بله قبول دارم ما در بازی رفت مقابل شان خوب نبودیم ولی آنها نیز خیلی خوب بودند. 13 روز دیگر یعنی 11 دسامبر با آنها بازی داریم. قبل از آن دیدار نیز چند مسابقه داریم. باید آن شب، شبی فوق العاده رقم بزنیم اگر می خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. اگر این کار را انجام دهیم و پیروز شویم، پس شایسته آن بوده ایم و اگر این کار را انجام ندهیم پس شایستگی آن را نداشته ایم.

سرمربی آلمانی در خصوص دربی مرسی ساید در روز یکشنبه تصریح کرد:

این یک دربی است و مجبور نیستیم یک واکنش (به این باخت) نشان دهیم. حتی اگر 5-0 مقابل پاری سن ژرمن برنده می شدیم باز هم این یک دربی است. این بازی از کل فصل جدا است زیرا دربی است. اورتون در این فصل بسیار خوب کار کرده و بازی مقابلشان سخت است. باید بگویم که این شاید سخت ترین اورتون چند سال اخیر باشد. باید 100 درصد آماده این مسابقه باشیم. باید تا جایی که می توانیم در لیگ برتر امتیاز کسب کنیم. تا یکشنبه ما مجددا آماده خواهیم شد. این چیزی نیست که به شما بگویم؛ این را در زمین نشان خواهیم داد.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم