Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین همایش استانی صبر استان گلستان از 8 خانواده که از قاتلین فرزندانشان گذشتند و همچنین فعالان سازشی تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در دومین همایش استانی صبر استان گلستان، اظهار کرد: ستاد صبر با هدف تمرکز بر گسترش و تبیین فرهنگ صبر و گذشت در کشور و به تبع آن در گلستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان با بیان این که جرایمی مانند تهدید، توهین، ضرب و جرح عمدی و قتل نتیجه ناتوانی در کنترل خشم و نداشتن مهارت‌های ارتباطی و حل مساله در افراد است، افزود: در ستاد صبر به دنبال این هستیم تا با استفاده از ظرفیت دستگاه ها و تشکل های مردم نهاد برای افزایش مهارت هایی مانند کنترل خشم و صبر تلاش کنیم.

قاسمی وناجمی افزود: در همایش امروز از خانواده‌های سوری ، قاسمپور ، میراکبری  و زادمجرد که بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی قصاص عزیزانشان گذشتند و فرصت جبران و زندگی دوباره به محکومین به قصاص بخشیدند قدردانی شد.

به گفته وی، همچنین از حاج حسن رضایی، حاج حسین کیخا، غلامحسین مسگر و عباس ویزواری به عنوان کسانی که برای سازش در پرونده ها، پادرمیانی می کنند تجلیل شد.

دومین همایش استانی صبر امروز در زندان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همایش صبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود