Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  صبح امروز به منظور بازدید از طرح های مهم سیستان وارد این منطقه شد و در بازدید از طرح ٤٦ هزار هکتار آبیاری تحت فشار با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح گفت که تمام توان خود را برای اتمام این پروژه تا پایان سال بکار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ٤٦ هزار هکتار آبیاری تحت فشار دشت سیستان در سال 93 بعد از سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به سیستان و بلوچستان مصوب شد و اجرای آن تا کنون بیش از 66 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این طرح در قالب 20 پروژه، 16 ناحیه عمرانی، 2 ایستگاه پمپاژ اصلی و 2 خط انتقال اصلی در محدوده پنج شهرستان حوزه سیستان با چهار هزار کیلومتر طول لوله گذاری به قطر 110میلیمتر تا 2 هزار میلیمتر در حال اجراست.

2 هزار و 438 نفر به طور مستقیم در اجرای این طرح مشغول فعالیت هستند که 79درصد آنان را بومیان منطقه تشکیل می دهند.
با توجه به خشکسالی های 20 سال سیستان و بلوچستان این طرح می تواند با تامین آب مطمئن در طول سال نوید دهنده رونق کشاورزی منطقه باشد.

بازدید از چاه نیمه ها و ایستگاه های پمپاژ آن، بازارچه های مرزی و منطقه ویژه اقتصادی رامشار از جمله مهمترین برنامه های سفر یکروزه احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به منطقه سیستان است.

انتهای پیام/ب

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از آبیاری تحت فشار دشت سیستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان