Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@18:46:17 GMT

دلنوشته نگار جواهریان درباره پدرش و فیلم نگار!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۰۱۲۲

دلنوشته نگار جواهریان درباره پدرش و فیلم نگار!

ساعت24-نگار جواهریان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای درباره پدرش و نظر او درباره فیلم نگار به روز کرد.

  آخرین روزهای مهرماه سال گذشته بود که نگار جواهریاندر غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست . رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از درگذشت پدر همسرش نگار جواهریان داد و این اتفاق تلخ را به همسرش تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت پدر نگار جواهریان برای خانم بازیگر یکی از تلخ ترین اتفاقات دنیا را رقم زد و دنیا را برایش تغییر داد.

دلنوشته نگار جواهریان برای پدرش بعد از یکسال

نگار جواهریان یکسال پس از درگذشت پدرش دلنوشته ای برای او نوشت و نظر پدرش درباره فیلم نگار را به اشتراک گذاشت.

خاطره نگار جواهریان از پدر مرحومش

نگار جواهریان با انتشار عکس بالا از پدرش درباره او نوشت :

‫پدرم توی زندگیِ من نظراتش مهم بود. ظاهراً مهندس راه و ساختمان بود و کارش به هنر ربطِ مستقیمی نداشت، اما در نظر دادن به شدت بی تعارف و بی رحم بود ، یعنی هنوز فکر میکنم کسی به اندازه ی پدرم در مورد بد و خوب کارهای من راست نخواهد گفت..‬

‫اگر فیلمی بازی میکردم و از نتیجه یِ کار مطمئن نبودم آنقدر دقیق به من می گفت کجاها را با چه حسی یا چه تردیدی کار کرده ام که تعجب میکردم. اما عجیب این بود که بعد از یک بار دیدن فیلم نگار [که شد آخرین بازیِ من که دید] حرفی نزد.‬

‫حدسِ من این بود که که چون خیلی چیز های عجیبی که در فیلمنامه وجود داشت از زندگی ما آمده (در واقع قصه ی ماست که وارد فیلمنامه شده) ؛ و این یادآوریِ مسائلِ واقعی انقدر زیاد بود که پدرم ترجیح داد اصلاً حرفی نزند. حداقل راجع به من حرفی نزد..‬... ‫آبان ٩٧‬

نگار جواهریان در کنار پدرش

زنده یاد حسن جواهریان پدر نگار جواهریان از مهندسین راه و ساختمان بود و کار اصلی اش ساخت و ساز . نگار جواهریان در یکی از مصاحبه هایش در مورد پدرش گفت :پدرم یکی از سهام داران سینما تئاتر شهر تهران می باشد .

نگار جواهریان در نمایی از فیلم نگار

آخرین روزهای شهریورماه سال گذشته نگار جواهریان مهمان همسرش در برنامه خندوانه شد و به گفتگو با رامبد جوان در این برنامه پرداخت .

نگار جواهریان در برنامه خندوانه

این بانوی هنرمند در خندوانه درباره پدرش صحبت های زیادی کرد و گفت :پدرم نقش مهمی در زندگی من داشته و دارد. او برای من سمبل قوی بودن و بی نیاز بودن است و فردی است که همیشه میتوان به او تکیه کرد. آرزو میکنم که همیشه سلامت باشد و باشد چون زندگی بدون او واقعا دشوار خواهد بود و از مردم خواست برای سلامتی پدرش دعا کنند اما زمانه تقدیر دیگری برایش رقم زد و به یک ماه نرسید که در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیناپس فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی‌بدن»، فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه به علاقه‌مندان سینما و فیلمنامه‌نویسی عرضه شده است.

در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی‌بدن» چاپ شده و سپس نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند. گفت‌وگو با حسین تراب‌نژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفت‌وگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.

پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب متنوعی است از جمله نگاهی به سریال های شبکه نمایش خانگی در ایران، آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونه‌های درام کارآگاهی در سریال‌های بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامه‌نویسی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی، معضلات سریال‌سازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفت‌وگوی جمعی پیرامون فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران و ... .

بخش سینمای جهان با سیناپس «روی علف‌های خشک»، «داستان آمریکایی» و «فراری» آغاز می‌شود و با نقد و گفت‌وگوهایی با خالقان این آثار ادامه پیدا می‌کند.

مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می کنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربه های پراکنده» هستند.

فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است. نقدی بر این فیلمنامه، مطلب پایانی این شماره است.

کد خبر 6089857 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!