Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:09:06 GMT

توصیه محسن هاشمی به کارگزارانی‎ها

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۰۲۰۱

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این که ارتقای کارآمدی نظام همواره یکی از شعارهای حزب کارگزاران سازندگی است، گفت: این حزب نباید شعار خود را فراموش کند. آفتاب‌‌نیوز : محسن هاشمی صبح امروز در سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به این که اگر مشکلات کشور را درست تبیین نکرده و نتوانیم کارآمدی حاکمیتی را افزایش دهیم ممکن است مشروعیت نظام کاهش یابد، اظهار کرد: آنچه ما را دچار مشکل کرده، چالش ناکارآمدی است، کارگزاران از مدت‌ها قبل به این نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حزب کارگزاران عصاره دولت سازندگی است که دنبال ارتقای کارآمدی نظام بود. کارگزاران نیز با واقع گرایی دنبال همین هدف هستند چون اگر کارآمدی وجود نداشته باشد کم کم مشروعیت نظام کاهش می‌یابد.
این فعال سیاسی ادامه داد:‌ کارگزاران هم در مسائل اجرایی، هم مقننه و هم قضاییه دنبال کارآمدی است؛ البته کارگزاران گهگاهی به دلیل همراهی با سایر احزاب از این مسیر خارج شده است البته همراهی با سایر احزاب اشکالی ندارد ولی کارگزاران نباید شعار دائمی خود یعنی تداوم کارآمدی، سازندگی و ابادانی ایران را فراموش کند.
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین با اشاره به گزارش فعالیت حزب در طول یک سال گذشته خاطر نشان کرد:‌ در یک سال گذشته و پس از استقرار حزب مرکزی جلسات این شورا بدون وقفه برگزار شده است. کمیته سیاسی بیشترین فعالیت را داشته است و تقریبا هر هفته جلسات خود را برگزار کرده و تمام مسائل کشور را زیر نظر داشته است و هر موقع هم که لازم بوده برای تهیه بیانیه درباره‌ مسائل کشور در شورای مرکز گزارش داده است. سایر کمیته‌های حزب نیز در طول سال فعال بوده‌اند.
به گزارش ایسنا، هاشمی در پایان با بیان این که امیدواریم بتوانیم کانون‌های حزبی را فعال تر کنیم گفت: برخی مصوبات حزب مثل تهیه تقویم آموزشی حزب، گردهمایی مسئولان آموزشی استان‌ها و معرفی اساتید برای برگزاری دوره‌های آموزشی هنوز محقق نشده است و باید تحقق در این مسابقات را دنبال کنیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی کارگزاران سازندگی احزاب سیاسی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان

 سرهنگ احسان جهان‌بخش، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: ۸۰ کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت ۱۴ تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ ۳۲۰۰ متری در لرستان، بیان کرد: ۸۰ هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در ۱۶۰ شهر در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم