Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@18:12:59 GMT

سرمقاله رسالت/ دشمنْ شیفته‌ها!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۰۲۰۷

رهبر انقلاب، کسانی را که با دشمن در جنگ نرم همکاری و کمک می ‌کنند، «دشمن شیفته » نامید. باید دید دشمن شیفته‌ها در رسانه‌ های کشور چه می ‌کنند و چه به روز نتایج جنگ نرم می‌آورند؟ این جماعت به تعبیر رهبر انقلاب، گناهکارند که جرم و گناه اینها در ادبیات حقوقی جنگ سخت معلوم است، اما در جنگ نرم متأسفانه مغفول است و آنان همچنان در بخش‌هایی از دستگاه‌های فرهنگی و نیز رسانه‌های دیداری،‌ شنیداری و مکتوب حضور دارند و ایفای نقش می ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حضور این جماعت در نهادهای فرهنگی و سیاسی را با کسانی که بی ‌تفاوت در برابر جنگ نرم هستند، جمع جبری نماییم، تصویر پیچیده و گنگی را در ادامه نبرد نرم دشمن علیه حیثیت و موجودیت انقلاب اسلامی خواهیم داشت. تصویری که مدام انقلاب،‌ اسلام و مردم ایران را زشت، مغلوط و تحریف شده و رو به زوال نشان می ‌دهد که با واقعیت ‌ها فاصله زیادی دارد.

واقعیت این است که انقلاب پس از 40 سال هنوز زنده، بالنده،‌ پر فروغ و مقاوم ایستاده و پیچیدگی‌ های جنگ نرم نتوانسته است تصویر روشن، تابناک و زیبای انقلاب اسلامی را در نگاه مردم جهان به ویژه نخبگان، مخدوش جلوه دهد.

این تصویر نورانی از انقلاب مدیون کسانی است که میدان ‌دار عرصه نمایش هنرمندانه تصاویر واقعی انقلاب هستند.

کسانی که در آرایش جنگ نرم در اردوگاه انقلاب مردانه ایستادند و به مثابه نیروهای مسلح در جنگ سخت در این نبرد نابرابر ایفای نقش کردند. اینان از اسلام، فرهنگ ایران و از شکوه و عظمت حرکت مردم ایران در پاسداشت امام و انقلاب، شب و روز نشناختند و شانه خود را زیر بار تولید محتوای واقعی انقلاب اسلامی نهادند و از عظمت ایران دفاع کردند و میدان ‌دار بودند.اینها کسانی بودند که از کثرت دشمن نهراسیدند و از قلت و کمی دوستان هم ناامید نشدند و مردانه در برابر تولید ابتذال و تباهی فرهنگی 9 هزار کانال ماهواره‌ای دشمن که در فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی بازنشر می ‌شد، ایستادند و خشم و کینه انقلابی خود را در برابر دشمنان بشریت حفظ کردند و از دسیسه، فریب و اغوای دشمن شیفته‌ ها عبور کردند.

درود خدا بر آنان و همه کسانی که میدان ‌دار هنر و هنرمندان میدان ‌دار عرصه نبرد نرم در رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی هستند.

محمد کاظم انبارلویی

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ جرم ادبیات انقلاب اسلامی مردم ایران انقلاب جهان نیروهای مسلح ایران فضای مجازی خشم رسانه ملی جرم جنگ رسانه ملی ماهواره مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد

تعداد بازدید : 10 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)
  • ببینید | رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است