Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان با دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و نیروی زمین کازرون در عصر پنجشنبه و ساعت ۱۶ آغاز می شود.

نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد با حضور بازیکنان جوان خود پا به این رقابت ها گذاشته است.

این تیم از مجموع شش بازی تنها سه امتیاز را کسب کرده و به دنبال بهبود شرایط خود در جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت و گاز در شرایطی به مصاف نیروی زمینی کازرون می رود که تیم رقیب با ۷ امتیاز به دنبال حرکت به سمت صدر جدول است.

اما دیگر نماینده کهگیلویه و بویراحمد در دیداری حساس به مصاف تیم صدرجدولی زاگرس اسلام آباد خواهد رفت.

فرازبام خائیز دهدشت با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه پا به این مسابقات گذاشته و از پنج بازی گذشته خود ۸ امتیاز به دست آورده است.

در مقابل حریف قدرتمند فرازبام با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

فرازبام با پیروزی در مقابل زاگرس اسلام آباد می تواند گام بزرگی در دستیابی به صدر جدول بردارد.

این دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه به میزبانی تیم زاگرس اسلام آباد آغاز خواهد شد و دو تیم بالای جدول به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 4471322

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی