Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در دیدار با علی محمد قادریان، خبرنگار و نویسنده با سابقه ورزشی استان یزد ،گفت: خبرنگاران ورزشی با فعالیت صادقانه خود نقش موثری در گسترش ورزش و تامین سلامتی و نشاط مردم و خانواده‌ها بر عهده دارند و تکریم آن‌ها توجه به ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوانیان با اشاره به اینکه تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ورزش، کاری مهم و لازم است افزود: باید همواره قدردان افرادی بود که طی سال‌های متمادی به وظایف خود در خصوص اخبار و گزارش‌ها اقدام می کنند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌های ورزشی با تهیه خبر و انتشار مطالب مفید می‌توانند نقش اصلی در جذب مردم و خانواده به ورزش داشته باشند.

شریعتی افزود: فعالیت نویسندگان ورزشی و وجود نشریات تخصصی در این بخش بسیار مهم است که امیدواریم شاهد فعالیت و حضور بیشتر علاقه‌مندان باشیم.

در این دیدار از علی محمد قادریان، خبرنگار و نویسنده با سابقه ورزشی استان یزد با نیم قرن فعالیت مستمر، با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران تجلیل شد.

این مراسم از سوی انجمن رسانه ورزش یزد با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، صدا و سیما، جمعی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان و فعالان ورزشی یزد برگزار شد.

در این مراسم ورزشی نویس پیشکسوت یزد با قدردانی از برپایی این محفل به ذکر خاطره خود و همچنین نقش قلم و نویسندگی به خصوص در حوزه ورزش اشاره کرد.

قادریان افزود: نویسندگان و خبرنگاران با تهیه و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف ورزشی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و توجه مردم به ورزش دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران ورزشی باید با عشق و علاقه و بدون حب و بغض  در راستای رسالت خطیری که بر دوش دارند صادقانه در انعکاس مطالب فعالیت کنند.

همچنین تعدادی از خبرنگاران و اعضای انجمن رسانه ورزش یزد با صحبت‌های خود با تجلیل از ورزشی نویس پیشکسوت استان بر گسترش فعالیت رسانه‌های ورزشی در یزد تاکید کردند.

قادریان ۶۴ ساله حدود ۵۰ سال به صورت منظم و مستمر در حوزه ورزش با تهیه اخبار، گزارش و مقاله با روزنامه پیمان یزد و برخی نشریات ورزشی کشور همکاری دارد.

یزد ۲ نشریه تخصصی ورزشی به نام‌های بشارت ورزشی و ورزش دارالعباده دارد و همه روزه یک صفحه از روزنامه پیمان یزد با نظارت و نگارش قادریان به اخبار و مطالب ورزشی اختصاص دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیئت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

انتهای پیام/ی

 نویسندگان و خبرنگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش  دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی