Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، سید ضیا ایمانی – مدیر عامل بانک –به همراه معاون امور مناطق، مدیر کل امور مدیران، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل و رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران در بازدید از مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: حمایت بانک ها و موسسات مالی از اقتصاد ضمن هدایت نقدینگی سرگردان جامعه به سمت تولید و صنعت موجب رشد و رونق اقتصاد داخلی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بانک با اشاره به برنامه های بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از اشتغال و تولید کالای داخلی، ابراز داشت: در سال های اخیر تلاش نموده ایم با حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار گامهای موثری برداریم .

ایمانی حمایت از بنگاههای اقتصادی و صنایع مختلف تولیدی را از برنامه اصلی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: این بانک در سال های اخیر با پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی توانسته به صورت مستقیم برای 180 هزار نفر ایجاد اشتغال نماید.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: در صددیم تا سپرد ه های جذب شده را به بخش های مختلف تولید و صنعت برای تامین سرمایه در گردش و توسعه بخش های کلیدی صنعت و اشتغال اختصاص دهیم.

در ادامه عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب استان زنجان ضمن تقدیر از مدیران راشا کاسپین برای به کار گیری سرمایه در بخش تولید و ایجاد اشتغال در استان، اظهار امیدواری کرد بانک مهر اقتصاد بتواند در راستای توسعه تولید و خدمات این شرکت، تسهیلات مورد نیاز را ارائه نماید.

گفتنی است شرکت راشا کاسپین زنجان با هدف تولید انواع کاغذ بسته بندی در اسفند ماه 1393 در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شماره یک زنجان  تاسیس شد و توانسته است برای 500 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نماید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان