Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی وحدانی سرپرست کمیته امداد استان با بیان اینکه امسال سه هزار و ۱۱۰ زن سرپرست خانوار نیازمند در استان شناسایی شدند ، گفت: اکنون این زنان از تمامی خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.

وی افزود: بر این اساس ۶۰ درصد از جمعیت کمیته امداد استان زنان سرپرست خانوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدانی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان شامل بانوان همسر فوت‌شده ، مطلقه، همسر متارکه ، همسر زندانی و متواری ، دختران خودسرپرست ، زنان دارای سرپرست فاقد صلاحیت و همسر سرباز هستند ، بیان کرد: حدود پنج درصد از جمعیت زنان کمیته امداد استان مطلقه هستند.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه زنان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در اولویت دریافت خدمات، به‌ویژه تأمین مسکن و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی قرار دارند، اظهار کرد: امسال هزار و ۹۳۳ مورد پرونده اشتغال برای این زنان تشکیل‌شده که تاکنون برای حدود ۱۰۰ نفر از این بانوان شغل پایدار ایجادشده است.

وحدانی گفت: امسال ۱۸۰ واحد مسکونی مناسب برای این خانوار‌ها خریداری و احداث شده است و ۴۵۰ مورد از منازل بانوان سرپرست خانوار نیز مورد تعمیرات قرارگرفته و ۷۸۲ مورد انشعاب رایگان آب، برق و گاز نصب شده است.

وی افزود: امسال زمینه ازدواج مجدد ۵۵ نفر از زنان سرپرست خانواری که شرایط ازدواج رادارند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اهدای کمک‌هزینه ازدواج و خدمات مشاوره‌ای فراهم‌ شد.

انتهای پیام / ب. 

شناسایی سه هزار و ۱۱۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز