Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی به مناسبت هفته بسیج و در راستای ایجاد نشاط و شادابی و افزایش فرهنگ سلامتی و ورزش ، برای علاقه مندان و شهروندان تبریزی دور استخر تفرجگاه ائل گلی برگزار شد.

این برنامه که از ساعت 7 صبح امروز آغاز شد، با حضور جمع زیادی از شهروندان و ورزشکاران تبریزی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانش آموزان برخی مدارس تبریز همچون مدارس تربیت بدنی نیز در این برنامه ورزشی حضور یافتند.

رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی حضور پرشور مردم در همایش‌های همگانی را نشان دهنده اهمیت ورزش در زندگی مردم عنوان کرده و افزود: توسعه عرصه ورزش همگانی، توسعه عرصه جامعه سالم را به همراه دارد.

رسول صادقی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بھره گیری از ورزش، هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان به شمار می رود، گفت: ارتقاء سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بھره گیری از ورزش، چشم اندازی است که در اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری ارگانها و نهاده برای بخش ورزش ھمگانی ترسیم شده است.

صادقی یادآور شد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اھدافی است که می‌توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.

گفتنی است، در این همایش پیاده روی به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

همایش پیاده روی همگانی با مشارکت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی و هیات ورزش های همگانی شهرستان تبریز امروز پنج شنبه 8 آذرماه در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج پیاده روی جامعه سلامت فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت