Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:40:37 GMT

تلاوت برخورداری در ۳۰۰‌اُمین کرسی نفحات

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۱۲۲۶

تلاوت برخورداری در ۳۰۰‌اُمین کرسی نفحات

محمد برخورداری آیاتی از سوره احزاب و کوثر را در ۳۰۰‌اُمین کرسی نفحات‌القرآن تلات کرد. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از دیرباز حضور قاریان ایرانی در جلسات سنتی قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌ها سبب شد تا نوای آسمانی و روح‌بخش قرآن طنین‌انداز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاریان ایرانی صدای خود را به‌عنوان یکی از بهترین نعمت‌ها و مواهب الهی، در مسیر تلاوت قرآن وقف کرده و روز به روز نوای ملکوتی قرآن را با صوت و لحن زیباتر به گوش قرآن دوستان رساندند.

کرسی تلاوت نفحات‌القرآن که اکنون از مرز 300 کرسی گذشته است، با کمک قاریان، حافظان و مبتهلان توانمند کشورمان توانسه، رایحه خوش قرآن را در حسینیه‌ها و مساجد شهر تهران منتشر کند. حتی گاهی کرسی‌های نفحات فراتر از مرزها رفته و در کشورهای آسیایی و اروپایی برای مسلمانان مقیم برگزار می‌شود.

تلاوت موحدامین و پرویزی در مسجد حضرت زینب (س)جدیدترین تلاوت سبزعلی و احمدی وفاغلام‌نژاد: توجه به الحان قاری را از تلاوت‌های سنتی دور می‌کند

 

روز گذشته 300‌اُمین کرسی تلاوت نفحات در مسجد صاحب‌الزمان(عج) خانی‌آباد نو برگزار شد و محمد برخورداری قاری و مبتهل شایسته کشورمان در این محفل به تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه احزاب و کوثر پرداخت.

در ادامه، علاوه بر شنیدن تلاوت، می‌توانید فایل آن را از پیوست خبر دریافت کنید.

 

 

انتهای پیام/

R1444/P1010114/S4,37/CT17 واژه های کاربردی مرتبط کرسی تلاوت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرسی تلاوت کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شریک ۲ + فیلم

دفتر دوم خون شریکی کتاب یادداشت های رسانه ای مرحوم محمد سرور رجایی نویسنده افغانستانی منتشر شد.

این کتاب توسط دوستان ایرانی مرحوم محمد سرور رجایی گردآوری شده است .

کتاب خون شریکی بازگویی شهدای افغانستانی ۸ سال دفاع مقدس است.

محمدسَروَر رجایی (۱۳۴۷-۱۴۰۰ش) شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی شیعه افغانستانی است. وی در سال ۱۳۷۳ش، پس از حمله طالبان به ایران مهاجرت کرد و با نویسندگان و شاعران افغانستانی ارتباط گرفت که حاصل آن، تأسیس خانه ادبیات افغانستان در تهران بود. مسئولیت خانه ادبیات افغانستان و دفتر شعر و داستان افغانستان و همکاری در نشریات فرهنگی به‌عنوان سردبیر، مدیرمسئول و عضو هیئت تحریریه از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خون شریک ۲ + فیلم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان