Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تمیز کردن کیف و کفش ها با جنس های مختلف با راهکارهای خانگی بدون هزینه ترین روش است.

پاک کردن و برق انداختن کیف و کفش هایی با جنس های مختلف روش های خاص خود را دارد که با دانستن آن ها می توانید همیشه کیف و کفش تمیز و مرتبی داشته باشید .

برای تمیز کردن کفش های سفید به خمیر دندان احتیاج دارید، به این صورت که خمیر دندان را روی پنبه بمالید و کفش سفیدتان را تمیز کنید سپس آن را با آب بشویید خواهید دید که کفش تان مثل روز اول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کفش های جیر

برخلاف تصور عموم تمیز کردن کفش های جیر خیلی راحت است، برای پاک کردن کفش های جیر به یک مداد پاک کن احتیاج دارید به این صورت که با پاک کن لکه های کفش را تمیز میکنید و یک برس هم روی آن میکشید تا حسابی تمیز شود.

 کتانی

یکی از مشکلاتی که علاقمندان به کتانی با آن مواجه هستند این است که کتانی ها خیلی زود کثیف میشوند، برای تمیز کردن انواع کتانی باید از شامپو فرش استفاده کنید زیرا شامپو فرش کتانی را نو میکند.

 کیف های جیر

اگر کیف جیرتان کثیف شد و زیبایی اولیه را نداشت نگران نباشید میتوانید به راحتی آن را تمیز کنید کافیست کیف تان را دستمال بکشید و سپس با کاغذ سمباده نرم لکه های آن را از بین ببرید.

 کیف های چرم

برای تمیز کردن کیف های چرمی باید شیر و تربانتین را مخلوط کنید و با آن کیف تان را پاک کنید سپس آن را خشک کنید و واکس بی رنگ بزنید تا حسابی تمیز و براق شود.

 کیف های ورنی

کیف های ورنی با یک دستمال نم دار تمیز میشوند بهتر است شما بدانید چگونه از آن ها نگهداری کنید برای اینکه کیف های ورنی پوسته پوسته نشوند و ترک نخورند باید به آن ها کمی وازلین بزنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وحید مرادی بعد از قتل در زندان بخشیده شد !+ فیلم و عکس نوعروس و نریمان در تهران شلاق می خورند! / تازه داماد فاش کرد فیلم ناراحت کننده از کودک آزاری در مهد کودک وقتی پشت دخل مغازه اتابک رفتم او دیگر چهره شیطان به خود گرفت و درها را قفل کرد تجاوز به یک زن با مار در هتل! / مرد منحرف مجازات شد+ فیلم برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین اخبار پرونده واردات خودرو/ میثم رضایی آزاد شد !؟ پشت پرده مرگ زهرا کاظمی عکاس ایرانی - کانادایی در اوین/ او جاسوس نبود ! پدری هنگام تعویض پوشک دختر 2 ماهه اش را کشت+عکس سرباز مهدی هودیانی در میرجاوه به شهادت رسید+عکس برای ثبت نام کارت سوخت المثنی چه کار باید بکنیم !؟ چگونه قتل های زنجیره ای ایران لو رفت؟/ این مرد چه نقشی داشت+عکس رازهای شیطانی قبیله آدم خواران/سیر کردن شکم با مدفوع +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: دندان زیبایی برق کفش کیف و کفش دار آب تمیز کردن کفش راهکارهای خانگی عکس ایران مرد فیلم قتل تجاوز دختر زن کودک تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد

پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.

به گزارش برنا؛ شب گذشته ۱۰ اردیبشهت ماه «فیلیمو» دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکو‌های نمایش خانگی ایران، «فیلیمو» هم این سریال را از روی خروجی خود حذف کرد.   ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی  معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.    محمدصادق افراسیابی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟