Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ستار همدانی در خصوص پیروزی استقلال برابر هم نام اهوازی خود اظهارداشت: با توجه به وقفه‌ای که افتاده بود، استقلال توانست به یک هماهنگی نسبی دست پیدا کند. درست است شرایط استقلال خوزستان خوب نبود، اما تیم ما توانست کمی به بازی سرعت بدهد. موضوعی که دو ماه پیش گفتم، بعد این مدت در بازی شب گذشته شفر گفت که اگر بخواهیم سرعت تیمی بالا رود باید تک ضرب بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خط هافبک خلاقیت، سرعت و جنگندگی نداریم و این مشکلات باید رفع شود. علاوه بر خرید بازیکنی در این پست، استقلال باید در خط حمله هم یک مهاجم تمام کننده به خدمت بگیرد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد الحاجی گرو گفت: گرو بازیکن بدی نیست، اما این بازیکن نیاز استقلال نیست. این بازیکن استارت‌های خوبی می‌زند، اما اینکه فکر کنیم مثل تیام بتواند توپ‌ها را گل کند نیست. این بازیکن نمی‌تواند مشکل استقلال را حل کند و تیم نیاز به یک مهاجم تمام کننده و گلزن دارد.

همدانی در ادامه گفت: استقلال در گروه سختی از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و طبیعتاً نگاه‌ش باید آسیایی باشد. برای هوادار و فوتبال ایران خوب نیست که استقلال در مرحله گروهی حذف شود و نتواند به مراحل بالاتری صعود کند. اگر استقلال می‌خواهد از گروهش صعود کند که اینکار را سال گذشته هم انجام داده، باید به فکر تقویت تیمش باشد

وی در پایان در رابطه با صحبت‌های شفر که گفته بود از داخل باشگاه به تیم ضربه می‌زنند خاطرنشان کرد: دو ماه است می‌گویم این تیم همدل نیست. منظور از همدل نبودن تیم تنها بازیکنانی نیست که چند دسته شدند بلکه کل اعضای باشگاه همدل نیستند و این مشکل بزرگی است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود، مطمئن باشید تیم موفق نخواهد شد. همه اعضای باشگاه باید نگاه‌شان به یک سمت باشد، درکنار هم و همدل باشند. متأسفانه در استقلال این فصل مشکلات نمیگذارد تیم موفق باشد و این چند دستگی از مدیریت تا رده‌های پایین‌تر به تیم آسیب می‌زند.
انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: ستار همدانی استقلال لیگ برتر شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد