Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان با اشاره به خدمات بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مشاوره، آموزش و اهدای تسهیلات، از خدماتی است که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، از سوی بسیج سازندگی به متقاضیان داده می‌شود که خوشبختانه تاکنون احداث گلخانه تولید آلوئه‌ورا، زعفران در سنخواست و6 واحد صنعتی بزرگ در نقاط مختلف استان و دیگر کارگاه‌های تولیدی و خدماتی از ثمرات آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال نقویان مهم‌ترین خدمات بسیج سازندگی را استفاده از ظرفیت خود مردم عنوان کردو افزود: تاکنون استفاده از توان و ظرفیت خود مردم، آموزش و بهره‌گیری از منابع موفق در نقاط مختلف استان باعث شده تا با کمترین هزینه‌ها بیشترین خروجی را داشته باشیم.

وی  گفت: تسهیلات ازحداقل 5 تا 30 میلیون تومان به متقاضیان اعطا خواهد شد.

صاحبان طرح و مشاغل می‌توانند با مراجعه به رده‌های بسیج سازندگی درشهرستان‌ها از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی خبرگزاری صدا و سیما مشاغل خانگی بسیج تسهیلات اقتصاد مقاومتی گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی