Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:37:11 GMT

24 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در ملایر کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۲۷۵۳

24 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: 24 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع، از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ داود علی بخشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خودرو حامل فرآورده نفتی خارج از شبکه، فاقد مجوز و مشکوک به نفت سیاه بود که در یکی از محورهای ارتباطی ملایر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جابجایی و انتقال هرگونه کالا یا فرآورده های خارج از شبکه توزیع غیرقانونی است و به شدت با عاملان آن برخورد می شود، افزود: ارزش این محموله یک میلیارد و 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: در این راستا ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی با کنترل محورهای ارتباطی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون به رانندگی یک نفر مشکوک شده و آن را به منظور بررسی های دقیق تر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین به کشف یک محموله 2 هزار و 200 کیلوگرمی آرد از یک دستگاه نیسان اشاره و بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با ورود هرگونه کالای فاقد مجوز قانونی، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.
سرهنگ علی بخشی افزود: با بازرسی به عمل آمده از این خودرو، مقدار 2 هزار و 200 کیلوگرم آرد فاقد مجوز کشف و با تشکیل پرونده این موضوع تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در دستور کار پلیس است، گفت: به همین منظور و به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهر ملایر، این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: با تلاش پلیس آگاهی سرنخ هایی از سارقان مورد نظر که دارای سوابق کیفری متعدد بودند، به دست آمد.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی 2 سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از مشاهده مدارک و دلایل مستدل، به ارتکاب چهار فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی همچنین به دستگیری هفت سوداگر مرگ و کشف 241 گرم گراس و هرویین اشاره کرد و افزود: با اجرای موفق طرح مبارزه با موادمخدر و هماهنگی با مقام قضایی، ماموران کلانتری 13 در نقاط آلوده و جرم خیز ملایر هفت توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ علی بخشی اظهار داشت: از این افراد 200 گرم ماده مخدر گراس، 41 گرم هرویین، مقادیری تریاک سوخته و وسایل استعمال کشف و ضبط و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا، امسال بیش از هفت میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان ملایر کشف و ضبط شده است که این شهرستان از نظر کشف و مبارزه با کالای قاچاق رتبه نخست استان همدان را دارد.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي كشف كالاي قاچاق فرآورده نفتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند