Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربانعلی حیدرپور جانشین فرمانده انتظامی قوچان در تشریح این خبر گفت: با پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۲ سارق، خرده فروش موادمخدر ومخلان نظم و امنیت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور با محوریت پاکسازی مناطق آلوده در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس شش خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقداریک کیلو و ۴۰۰گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به دستگیری دو سارق و کشف۵۰۰گرم زعفران وتعدادی اموال سرقتی دیگر تصریح کرد: در ادامه این طرح چهار نفر از افرادی که مخلان نظم وامنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیرشدند.
حیدرپور در ادامه با اشاره به توقیف تعداد۱۴دستگاه موتورسیکلت ویک دستگاه خودرو متخلف اظهار کرد:طرح امنیت محله محور به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام//آ. ف
کشف یک کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر درطرح امنیت محله محور قوچان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرخه با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت محله محور را با بهره گیری حداکثری امکانات اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این ۳ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز ،بهمراه ۳ تیغه خشاب کلاشینکف کشف وضبط گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفت:در این طرح ۶نفر از متهمان تحت تعقیب وخطرناک نیز شناسایی و در چند عملیات جداگانه وغافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899270

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر