Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام اظهار کرد:خدماتی که در حوزه شهر به وسیله شهرداری و شورا ارائه می شود توسط شهروندان رصد شده و‌قابل لمس است و‌جای تشکر دارد.
وی افزود:مسئولیت و‌ ارائه خدمات به مردم نسیم رحمت الهی است و‌باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امام جمعه ایلام گفت:شورائیان برخاسته از رای مردم هستند و می بایست هر لحظه در مقام پاسخگویی به مردم حاضر باشند.
کریمی تبار اظهار کرد:مجموعه شورای شهر  و شهرداری در بحث ساخت و سازها و بلندمرتبه سازی نهایت دقت و نظارت را داشته باشند تا حقی از شهروندان ضایع نشود.
پورخلیل رییس شورای اسلامی شهر ایلام هم در این نشست اظهار داشت:مرکز شهر ایلام نیاز به توجه بیشتر دارد و همزمان می بایست در سایر نقاط شهر نیز خدمات به نحو مطلوب ارائه گردد که در این راستا این شورا تمام توان خودرا صرف خدمت رسانی به شهروندان نموده است.
وی افزود:اعضای شورای اسلامی شهر نظارت دقیقی بر پروژه های عمرانی شهر علی الخصوص زیرگذر رسالت داشته تا انشالله مطابق برنامه زمانبندی به اتمام برسد.
پور خلیل بیان کرد:شهرداری ایلام بعنوان اولین شهرداری خدمات رسان به زائران عتبات عالیات  در ایام اربعین 97 میباشد که خدمات ویژه ای نیز ارائه داده است و همچنین با ابتکار ابلاغ شهردار معنوی توانستیم خدمات مطلوبی را تقدیم زائران کنیم.


وی اظهار کرد:همراهی مردم و صبر انها لازمه ادامه خدمات رسانی مطلوب شهرداری است که تا کنون شهروندان فهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته اند و جای تشکر دارد.
پور خلیل در پایان گفت:۶۴ شرکت در حوزه نفت و گاز در استان ایلام مشغول فعالیت هستند که عوارضات قانونی خودر ا به مرکز واریز میکنند در صورتی که می بایست این عوارض خرج خود شهروندان ایلامی شود.

 

انتهای پیام/ع

دیدار امام جمعه ایلام با شهردار و اعضای شورای شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند