Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش‌ها از روند اجرای پروژه‌های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تامین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح‌های جدید را نهایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رئیس‌جمهور و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود.

رییس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون امور اقتصادی رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسوولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس جمهور قرار است در ادامه سفر‌های استانی خود، بزودی به استان سمنان سفر کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: استان سمنان حسن روحانی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد

رئیس‌جمهور در قالب سفر دولت سیزدهم، امروز از دو واحد گازی در نیروگاه شهید باکری سمنان بهره‌برداری کرد و تعداد واحدهای گازی به چهار واحد رسید که نویدبخش افزایش ظرفیت تولید برق کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که در قالب سفر یک‌روزه، صبح امروز وارد سمنان شده بود، از دو واحد گازی در نیروگاه شهید باکری سمنان بهره‌برداری کرد و تعداد واحدهای گازی به چهار واحد رسید که نویدبخش افزایش ظرفیت تولید برق کشور است.

نیروگاه شهید باکری سمنان قبل از دولت سیزدهم ۳۶۰ مگاوات برق تولید می‌کرد که با افتتاح فازهای بعدی ظرفیت تولیدی این نیروگاه در مجموع در این دولت به یکهزار و ۱۰۰ مگاوات رسید.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری با هدف احداث چهار واحد ۱۸۳ مگاواتی از سال ۸۷ احداث شده بود در دولت سیزدهم مورد حمایت قرار گرفت و تمامی چهار واحد ساخته شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با ۴۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و سرمایه‌گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

دو واحد تولید برق این نیروگاه از زمان تأسیس دارای ظرفیت ۱۶۰ مگاواتی بود همچنین احداث ۲ واحد جدید این نیروگاه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که نخستین واحد آن در مدت کمتر از ۵ ماه، با شبکه سراسری سنکرون شد و در ادامه واحد چهارم این نیروگاه فرودین ماه با شبکه سنکرون شد.

فاز دوم نیروگاه گازی سمنان در قالب تأمین تجهیزات، انجام طراحی، مهندسی، نصب و راه‌اندازی دو واحد توربین ژنراتور گاز کلاس E پیشرفته در شرایط ایزو اجرایی شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری، در کیلومتر ۱۰ بزرگراه سمنان- دامغان واقع است که در دی ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید. این نیروگاه یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۶۸۶ مگاوات برق است.

کد خبر 745661

دیگر خبرها

  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود