Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرامورتوزیع برق غرب شهرستان اراک از ساماندهی شبکه‌های توزیع برق جهت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شریعتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون حاتمی مدیرامورتوزیع برق غرب شهرستان اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: پروژه ساماندهی شبکه‌های توزیع برق تقاطع غیرهمسطح میدان شریعتی اراک بنا بر درخواست شهرداری کلان‌شهر اراک اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری در قالب  ۱۸ فاز تعریف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام‌شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه۶۰ درصد بوده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: احداث ۱۵۰۰۰متر شبکه زمینی، احداث ۲۰۰متر شبکه روشنایی معابر،  نصب ۴کیوسک زمینی، نصب ۹ تابلو توزیع فشار ضعیف زمینی، جمع‌آوری ترانس و تجهیزات جانبی و برکناری تجهیزات شبکه برق به طول ۷۵۰۰ متر در خیابان‌های میرزای شیرازی ، شهید بهشتی ، آیت‌الله طالقانی و اطراف میدان شریعتی ازجمله اقدامات صورت گرفته جهت اجرای این پروژه بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

علی اصغری اظهار کرد: به استناد تبصره ۱ بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج خبر داد و افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

وی ادامه داد: همکاری با نیرو‌های شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد، اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز