Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - اردوی آماده سازی تیم پاراتکواندو ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان از روز شنبه (10 آذرماه) آغاز می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش پومسه (اجرای فرم) و کیوروگی (مبارزه) از 16 بهمن ‌ماه سالجاری به مدت 2 روز و به میزبانی شهر «آنتالیا» ترکیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، تیم ملی پاراتکواندو کشورمان از صبح روز شنبه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز می کند.
سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، محمدرضا شعبانی، مهدی کردلو، احمد نریمانی، مهدی بهرامی آذر، علیرضا بخت، محمود جعفرزاده، حامد حق شناس، سجاد جوانبخت، سیدحسین فخرپور و ابوالفضل حسینی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
«پیام خانلرخانی» هدایت این تیم را با کمک «مهدی احمدی» برعهده دارد.
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي تكواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته