Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل کارگران هفت‌تپه از بازداشت علی نجاتی از اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : فرزانه زیلابی (وکیل کارگران نیشکر هفت‌تپه) در تماس با ایلنا، از بازداشت علی نجاتی از کارگران نیشکر هفت تپه خبر داد.
این وکیل دادگستری گفت: این اتفاق صبح امروز در منزل شخصی ایشان رخ داده‌است. ماموران بدون حکم بازداشت به منزل ایشان ورود کرده و او را بازداشت نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از مقامات قضایی استان خوزستان نیز این بازداشت را تایید کرد و گفت: احتمالا این بازداشت به تجمعات کارگران هفت تپه ارتباطی ندارد و مربوط به پرونده دیگری‌ست.
همچنین برخی رسانه‎ها نوشته‎اند که اسماعیل بخشی، نماینده بازداشتی کارگران هفت تپه به بیمارستان منتقل شده است.
حدود دو هفته است که اسماعیل بخشی در زندان به سر می‌برد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارگران هفت تپه استان خوزستان تجمعات کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان جهان نجاتی پیش از این مقابل تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به پیروزی رسیدند.

کد خبر 6090826

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید