Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری سارقانی خبر داد که در پوشش پلیس مبارزه با مواد از شهروندان اخاذی می کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ اسدعلی الماسی در جزییات خبر اظهار داشت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان فداییان اسلام به یک دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه های دودی که اقدام به نصب چراغ گردان پلیس Police کرده بودند ودر حال بازرسی یک خودروی تیبا بودند مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و مشاهدات اولیه ماموران حاکی از آن بود که سه مرد قوی هیکل تجهیزات پلیسی از قبیل آمپلی فایر مربوط به چراغ گردان پلیس، باتوم های فلزی،یک دستبند و کلاه های نظامی همراه خود دارند.

در همان بررسی های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs پس از متوقف کردن خودروی تیبا که زن میانسال مسافری را از مقصد سوار کرده بود بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی آنها را دارند.

با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و همراه به شاکی به کلانتری منتقل شدند.در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین کشف و ضبط کردند.

در ادامه شاکیان در کلانتری اظهار داشتند:زورگیران پس از متوقف کردن آنها قصد گرفتن پول و گوشی های تلفن همراه را داشتند که ماموران از راه رسیدند.

سارقان در اعترافات خود گفتند:از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر از مردم اخاذی می کردند.

آنها در ادامه گفتند:بار آخر در میدان ازادی خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کردیم و چون راننده مقداری مواد مخدر تریاک همراهش بود به خاطر اینکه خودروی او به پارکینگ دلالت پیدا نکند و پرونده ای برایش درست نشود مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن همراهش را در اختیار ما گذاشت.

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه اعلام کرد:پرونده متهمان پس از تکمیل برای بررسی های بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز دو مرد افغان به دختر 15 ساله! + جزییات تلخ وحید مرادی بعد از قتل در زندان بخشیده شد !+ فیلم و عکس نوعروس و نریمان در تهران شلاق می خورند! / تازه داماد فاش کرد فیلم ناراحت کننده از کودک آزاری در مهد کودک وقتی پشت دخل مغازه اتابک رفتم او دیگر چهره شیطان به خود گرفت و درها را قفل کرد تجاوز به یک زن با مار در هتل! / مرد منحرف مجازات شد+ فیلم برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین اخبار پرونده واردات خودرو/ میثم رضایی آزاد شد !؟ دستگیری 2 برادر در یک قتل خیابانی / قاتل مرد جوان خود را تسلیم پلیس کرد + عکس عکس / کشف اسکلت یک آدم کوتوله در امریکا پشت پرده مرگ زهرا کاظمی عکاس ایرانی - کانادایی در اوین/ او جاسوس نبود ! برای ثبت نام کارت سوخت المثنی چه کار باید بکنیم !؟ افزایش حقوق کارمندان سال 98 مشخص شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: جزییات پلیس Police مواد مخدر Drugs اخبار حوادث پوشش پلیس عکس مرد اخاذی عکس ایران فیلم قتل تجاوز دختر مرد زن پرونده کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با استفاده از روش علمی، موفق به تولید بیشتر توت فرنگی شدند.

آنها با راهنمایی‌های دکتر حدادی نژاد از اساتید این دانشگاه متوجه شدند برای افزایش تولید، اگر از مواد زیستی استفاده کنند این مواد می‌تواند نیاز گیاه را تامین کند و مقدار تولید بالا برود.

در این روش در دو مزرعه در بهنمیر با پوشش تونلی و پلاستیکی، هم آفت و هم علف هرز کمتر در تولید توت فرنگی استفاده می‌شود.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت توت فرنگی در سطح ۱۷ هزار هکتار از مزارع استان مازندران خبر داد.

به گفته ملایی پیش بینی می‌شود ۱۷ هزار تن انواع توت فرنگی در این مزارع تولید و روانه بازار شود. مازندران در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به تغییر کشت از سنتی به روش‌های نوین افزود: در روش‌های جدید، با استفاده از عملیات تقویت خاک و پوشش پلاستیکی، موجب زودرس کردن برداشت و کیفیت تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد