Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر مقاومت؛ نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر مقاومت فردا صبح 9 آذر در نگارخانه فرشچیان فرهنگستان هنر3 افتتاح می‌شود. در این بخش از شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت 203 عکس از 33 عکاس رسیده است که 32 اثر از 15 عکاس به بخش نهایی راه یافته اند.
رضا جاویدی، سمانه جویا (۲ اثر)، سهیل صحرانورد(۵ اثر)، صالحه صادق زاده، ضیاء‌الدین صفویان، فاطمه الهیارنژاد(۳ اثر)،کیارش مصیبی(۴ اثر) محبوبه فرج الهی(۲ اثر)، مرجانه پور حسین، ناصر جعفری، فهیمه حکمت اندیش(۴ اثر)، سارا ثقفی، عماد دولتی( 2 اثر)، عاطفه آرانی(۲ اثر) و سیما مشفق(۲ اثر) عکاسانی هستند که آثارشان در جشنواره حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد آثار رسیده بخش پوستر 137 اثر از 27 طراح گرافیک است که 33 اثر از 13 طراح به بخش نهایی این بخش از جشنواره تئاتر مقاومت راه یافته اند.
مهدی اسدی تبار(۲ اثر)، سینا افشار(۳اثر)،سید حمید جوکار، رسول حق جو(۳ اثر)، رامین رستمی(۳ اثر)، مهدی رایگانی(۳ اثر)، علیرضا معظمی(۳ اثر)، میثم نامدار( 4 اثر)،یونس دهقانی(۲ اثر)، کمال کجوئیان، سروش حیدری(۴ اثر)، مهدی غلامی (۳اثر)، رضا چاووشی طراحانی هستند که آثارشان در بخش پوستر حضور دارند.
انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی تئاتر گرافیک تئاتر روابط عمومی گرافیک پارس جشنواره اثر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت