Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@20:38:13 GMT

جدیدترین تصویر از ابرقهرمان آتشین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۴۰۵۱

جدیدترین تصویر از ابرقهرمان آتشین

خبرگزاری مهر: تابستان سال آینده بعد از سال‌ها کاراکتر «پسرجهنمی» دوباره روی پرده‌ها می‌آید و مسئولان فیلم برای نگه داشتن شعله اشتیاق هواداران خود هر از گاهی اخباری قطره‌ای از پروژه به بیرون درز می‌دهند.

به گزارش مووی‌وب، تابستان سال آینده میلادی برای طرفداران شخصیت «پسر جهنمی - HellBoy» فرصت خاصی است، زیرا می‌توانند این ابرقهرمان سرخ رنگ را برای بار سوم روی پرده‌های سینما ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه غیبت گی‌یرمو دل‌تورو به عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه برخلاف دو قسمت قبلی یعنی «پسرجهنمی» (۲۰۰۴) و «پسرجهنمی۲: ارتش طلایی» (۲۰۰۸) کام طرفداران سرسخت این مجموعه را تلخ کرده، اما به هر حال خوشحالی بازگشت دوباره این ابرقهرمان به سینما بعد از ۱۱ سال را نمی‌توان دست کم گرفت.

در جدیدترین خبر از این پروژه، مجله امپایر در نسخه ژانویه ۲۰۱۹ خود عکسی از این شخصیت را منتشر کرده است؛ کاراکتری که نقش آفرینی آن برخلاف ۲ فیلم قبلی که برعهده ران پرلمن بود به دیوید هاربر سپرده شده است. عکس مجله تصویر همان پسرجهنمی آشنا را نشان می‌دهد که با ظاهری خشن و عضلانی‌تر از همیشه از راهرویی عبور می‌کند. تصویر اطلاعات بیشتری از این پروژه را لو نمی‌دهد، اما نیل مارشال کارگردان جدید این مجموعه قول داده است که «پسر جهنمی ۳» از همه نسخه‌های قبلی خشن‌تر و هیجانی‌تر باشد.

اکران «ددپول- Deadpool» در سال ۲۰۱۶ و موفقیت خیره کننده آن در گیشه نوعی دلگرمی برای استودیو‌های فیلمسازی بود تا روی به سوی ساخت فیلم‌هایی با درجه کیفی R. یا همان مخصوص بزرگسالان بیاورند، بی آن که نگران محدود شدن فروش آن در گیشه باشند، البته به شرط آن که از فیلم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

۲ فیلم قبلی «پسرجهنمی» به کارگردانی دل‌تورو بیشتر روی المان‌های فانتزی این داستان کمیک تکیه داشت حال آن که از ظواهر امر پیداست «پسر جهنمی» سال ۲۰۱۹ روی توانایی‌های نیل مارشال در نمایش جنون و خشونت بیشتر و البته هیولا‌های جذابتر دل بسته است!

«پسرجهنمی ۳» طبق برنامه ریزی‌ها قرار است ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۱۲فروردین۱۳۹۸) اکران شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: پسر جهنمی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر

سجاد افشاریان عکسی را در پشت صحنه نمایش بک تو بلک در شیراز منتشر کرد.

سجاد افشاریان

دیگر خبرها

  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!