Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- تیم صنعت فجر و پارس آرا شیراز، نمایندگان استان فارس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران دیدار سختی با حریفان خود در بیرون از خانه دارند.

به گزارش ایرنا تیم صنعت فجر فردا (جمعه) در شهرکرد به مصاف تیم دریژنو این شهر می رود و در همین روز تیم پارس آرا میهمان تیم ملی حفاری اهواز، صدرنشین جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان ستاره زارع، سرمربی تیم صنعت فجر نسبت به دیگر تیم همشهریش در این هفته بازی آسان تری دارند اما تیم دریژنو شهرکرد نیز در نیم فصل این رقابت ها تیمش را تقویت کرده از این رو فجری ها باید مواظب باشند چرا که حریف آنها در خانه و با حضور تماشاگرانش بازی می کند و برای انتقام دور رفت انگیزه زیادی دارد.
تیم فجر در این هفته، لیلا خدابنده لو دروازه بان ملی پوش خود را که مدت هاست مصدوم است به همراه ندارد، اما دروازه بان ذخیره این تیم جایگزین شایسته ای نشان داده و در چند بازی از سنگر فجری ها به خوبی دفاع کرده است.
تیم فجرکه هفته گذشته در خانه مغلوب تیم مس رفسنجان شد و جایگاه چهارمی خود را از دست داد در این هفته مصمم است تا با دست پُر شهرکرد را ترک کند و با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در هفته شانزدهم استراحت دارد، این فرصت برای شاگردان زارع به وجود می آید تا با برتری برابر حریف خود دو باره به جایگاه چهارم و به جمع مدعیان بازگردند.
فجری ها در دور رفت تیم دریژنو را در شیراز با نتیجه هفت بر 2 شکست دادند.
سرمربی تیم صنعت فجر شیراز، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: تیم دریژنو نسبت به نیم فصل اول با تقویت تیم خود نتایج بهتری کسب کرده است و با حمایت هواداران خود در این دیدار خانگی کارما را دشوار خواهد کرد.
ستاره زارع افزود: با این حال بازیکنان ما مصمم هستند که این بازی را با پیروزی تمام کنند و به غیر از بُرد هیچ نتیجه دیگری ما را قانع نخواهد کرد.
وی گفت: لیلا خدا بنده لو دروازه بان ملی پوش ما که در دور رفت برابر همین تیم مصدوم شد هنوز به بهبودی نرسیده و دروازه بان جایگزین هم خود را نشان داده است و مشکلی از این بابت نداریم.

** پارس آرا به مصاف صدرنشین می رود
تیم پارس آرا، دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته شانزدهم به مصاف تیم صدرنشین ملی حفاری می رود و شاگردان نجمه برزگر سرمربی پارس آرا، کار سختی دارند اما آنها می توانند با توقف حریف خود شگفتی ساز این هفته شوند.
این تیم که نخستین سال خود را در لیگ برتر تجربه می کند با توجه به بضاعتی که دارد نتایج خوبی کسب کرده است، اگر چه پرستو کهن بازیکن ملی پوش این تیم به دلیل مشکل مالی در میانه راه دست این تیم را تنها گذاشت اما پارس آرا بازیکنان جوان خوبی دارد که می توانند جای این بازیکن قهر کرده را پُر کنند.
تیم پارس آرا در دیدار رفت برابر تیم ملی حفاری اهواز در شیراز با نتیجه هفت بر 2 شکست خورد.
سرمربی تیم پارس آرا به ایرنا گفت: پس از پیروزی برابر استقلال ساری در هفته پانزدهم با پشت سرگذاشتن تمرینات بسیار خوب، حریف دست و پا بسته ای برای تیم صدرنشین نخواهیم بود.
نجمه برزگر ادامه داد: خوشبختانه برای دیدار با صدرنشین بازیکن مصدوم نداریم اما مریم خاکباز به دلیل سه اخطاره شدن در این بازی غایب است.
وی اضافه کرد: قرار شده حامی مالی باشگاه (اسپانسر) در هفته آینده مشخص شود تا مشکل مالی بازیکنان را حل کنیم اگر چه بخشی هم از قرار داد بازیکنان پرداخت شده است.
هم اینک در جدول رده بندی و تا پایان هفته پانزدهم، تیم ملی حفاری اهواز با 40 امتیاز کماکان صدر جدول را در اختیار دارد، تیم نامی نو اصفهان با 35 امتیاز دوم و تیم دختران کویر کرمان هم با 25 امتیاز سوم است.
تیم مس رفسنجان با 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر با تیم فجر شیراز که همین تعداد امتیاز را دارد در رده چهارم ایستاده و تیم فجر شیراز هم پنجم است.
تیم پارس آرا شیراز هم با کسب 15 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و تیم دریژنو، حریف فجری ها هم با 9 امتیاز در رده نهم ایستاده است.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال بانوان ليگ برتر مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند
  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم