Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، بابک دین پرست در ادامه حضور میدانی خود در سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه وارد شهرستان ایرانشهر شد و مورد استقبال گرم فرماندار، مسئولان، علما و معتمدان این شهرستان قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از روستاهای کلیری، سور جهان و نوک آباد زردکو از توابع بخش‌ مرکزی و کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را تدوین سند جامع توسعه این استان و ارائه گزارش به رئیس جمهوری اعلام و گفت: در این سفر مصوبات قبلی سفر های گذشته مقامات کشور به شهرستان‌های مختلف این منطقه بررسی و پروژه های نیمه تمام پیگیری می شود.

وی همچنین فعال کردن و رونق بخشیدن به پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، اشتغالزایی و تولیدی جنوب سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف سفر خود به این استان عنوان کرد.

دین پرست خشک شدن قنوات، آب آشامیدنی روستایی، افت ولتاژ برق، راه روستایی و بیکاری را از عمده خواسته های روستاییان جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر هم به ظرفیت و قابلیت های این شهرستان در بخش های کشاورزی، معدنی و گردشگری پرداخت و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای در منطقه صورت گرفته اما با توجه به عمق محرومیت هنوز نیاز به توجه بیشتری است.

نبی بخش داودی افزود: ایرانشهر در قلب بلوچستان واقع شده و دارای قابلیت های بالقوه در بخش‌های مختلف است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور چهارشنبه شب پس از بازدید از مناطق مختلف مرزی سراوان در نشست شورای اداری این شهرستان حضور یافت و برای توسعه منطقه تصمیماتی جهت پیگیری و اطلاع به رئیس جمهوری مصوب شد.

دین پرست در این نشست اظهار داشت: موضوع تخصیص اعتبار به منظور ساخت بدون وقفه سد ماشکید سفلی از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیگیری ایجاد بازارچه مرزی جدید در حوزه شهرستان سراوان و بهبود وضعیت خدمات رسانی و ایجاد امکانات رفاهی در بازارچه های فعلی را از طریق شورای ساماندهی مبادلات مرزی پیگیری خواهیم کرد.

معاون وزیرکشور گفت: تلاش می کنیم مشکلات فعلی بازارچه کوهک سراوان در مدت 10 روز آینده حل شود‌.

وی افزود: برای کنترل قاچاق و کدینگ کارت های سوخت حوزه سراوان بایستی راه حل مناسبی اندیشیده شود.

دین پرست خاطرنشان کرد: مستندات تبدیل مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه آماده شده و به استحضار رئیس جمهوری می رسد‌.

وی پیرامون ساخت جایگاه ذخیره سوخت در سراوان نیز گفت: با توجه به ضرورت و نیاز شهرستان این مساله امکان سنجی شود.

معاون وزیر کشور گفت: موضوع آبهای زیرزمینی دشت تهلاب، با مسئولیت شرکت سهامی آب منطقه ای سراوان به صورت علمی و کارشناسی مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته و نتیجه مطالعات به وزارت کشور اعلام شود.

وی بیان کرد: موضوع پی گیری ایجاد مرز رسمی در کوهک، تقویت و توسعه گمرک سراوان و افزایش نیروی انسانی گمرک نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

دین پرست افزود: تامین اعتبار برای مرمت قنوات منطقه به عنوان یک موضوع جدی برای کاهش مشکلات کم آبی منطقه پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به منظور پیگیری مصوبات سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان و زمینه ‌سازی تنظیم سند توسعه جنوب آن، به این استان سفر کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق دین معاون وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی