Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: مقام سوم و جام برنزی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به تیم دختران استان رسید.

شهریار نوبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین دوره این المپیاد با حضور 200 شمشیرباز از سراسر کشور در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این مسابقات که در رده سنی زیر 12 و 15 سال تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان و هیات شمشیربازی یزد برگزار شد، ورزشکاران به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در بخش فلوره انفرادی این المپیاد «هانیه خوش خواهی» و «شیدا حسینی» هر 2 از آذربایجان غربی به ترتیب مدال های طلا و نقره را کسب کردند و «فاطمه مروتی» و «حمیده چاه متکی» از استان یزد به مقام سوم مشترک رسیدند.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: در بخش انفرادی اسلحه اپه نیز «سما کشی آده» مدال برنز را از آن خود کرد.
نوبخت افزود: در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب «هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، هلیا اسماعیل‌زاده و زهرا حیدرزاده» جام طلایی را بالای سر برد و تیم اسلحه اپه استان نیز با ترکیب «سما کشی آده، فاطمه احمدی، زهرا مرد و آنیتا بیات ماکو» به مقام نایب قهرمانی رسید.
به گزارش ایرنا شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین ورزشکاران و معرفی نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم‌های ملی از اهداف برگزاری این المپیاد است.
امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرد.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد كشور آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه