Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا - مدرس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: یک دوره کلاس مربیگری بین المللی بدمینتون (شاتل تایم) با هماهنگی فدراسیون در بخش آقایان به میزبانی اهواز برگزار شد.

غلامرضا لشکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلاس ها بر اساس درخواست هیات های ورزشی بدمینتون استان ها و با موافقت و همکاری فدراسیون تشکیل می شود، این کلاس بین المللی هم برای اولین بار در اهواز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شاتل تایم یک دوره مربیگری بدمینتون است که به صورت علمی و مطابق با استانداردهای جهانی اجرا می شود و افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند گواهی این دوره را دریافت می کنند که مورد تایید فدراسیون ایران، آسیا و جهان خواهد بود.
این مدرس آموزش دوره مربیگری (شاتل تایم) بدمینتون در اهواز گفت: کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی با برگزاری این کلاس ها هدف خاصی را دنبال می کنند که مهمترین آن، گسترش علمی این رشته ورزشی در مقاطع پایه است.
در ادامه رئیس هیئت بدمینتون خوزستان در خصوص نحوه برگزاری این دوره آموزشی بین ‌المللی، بیان کرد: دوره آموزشی بین ‌المللی ' شاتل تایم ' برای مربیان و علاقه مندان به این رشته در سطح استان در نظر گرفته شده است که استقبال خوبی از آن به عمل آمد.
بابک داوودی خاطرنشان کرد: این شیوه مربیگری بدمینتون به تازگی به ایران آورده شده است و استان خوزستان پس از گیلان یکی از مناطق پیشتاز در برگزاری این دوره آموزشی است در حالی که بسیاری از استان ‌ها هنوز اقدام به برگزاری دوره ‌های شاتل تایم برای مربیان خود نکرده‌ اند.
داوودی به اهمیت این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: این کلاس بسیار معتبر و با اطلاعات به ‌روز و کاربردی برای تدریس به دانش‌ آموزان و علاقه ‌مندان به بدمینتون است. مدرک این دوره آموزشی از فدراسیون جهانی و با تایید فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران صادر می ‌شود و در پنج قاره جهان معتبر است.
وی با بیان این که استعدادیابی یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این هیات به منظور ارتقاء سطح رشته ورزشی پرطرفدار بدمینتون است گفت: تقویت رده های سنی پایه برای ارتقاء سطح بدمینتون، لازم و ضروری است و رئیس فدراسیون نیز بر این اصل مهم و اثرگذار، نظر مثبت دارد.
وی با اشاره به این که خوزستان سرشار از بدمینتون کاران خوب و شایسته است گفت: پشتوانه سازی در این رشته ورزشی کاری ارزشمند است و می توان با تربیت ورزشکاران نونهال و نوجوان، بستر را برای کسب موفقیت بیشتر در میادین کشوری و حتی برون مرزی، فراهم تر کرد.
رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر بدمینتون، نیازمند سرمایه گذاری است لذا در کنار کار استعدادیابی به سرمایه گذاری بیشتر در این رشته ورزشی توجه جدی داریم.
به گزارش ایرنا کلاس مربیگری بین المللی بدمینتون (شاتل تایم) در روزهای هفتم و هشتم آذرماه با حضور 30 ورزشکار در سالن ورزشی خانه کارگر اهواز برگزار شد.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • اکسپو فرصتی برای توسعه