Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اقدامات اجرایی بانک تجارت در حوزه تجدید ارزیابی املاک و مستغلات مشتمل بر عرصه، اعیان و سرقفلی به منظور افزایش سرمایه، به طور گسترده در سراسر کشور در دست انجام است.»
به گزارش صدای ایران  پوربهبهانی ، مدیر امور مالی بانک تجارت در گفت‌وگویی در خصوص اقدامات این بانک در زمینه تجدید ارزیابی گسترده املاک و دارایی‌های گفت : بانک تجارت برای خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت ، علاوه بر رویکرد پیگیری افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ، همزمان رویکرد فروش دارایی ها و املاک مازاد برای کاهش زیان را مدنظر قراد داده و پیگیری می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ، اقدامات اجرایی بانک برای ارزیابی املاک و مستغلات مشتمل بر عرصه ، اعیان و سرقفلی در حال انجام است که بخش عمده ای از ارزیابی ها صورت گرفته و گـزارش های مربوط در جـریان وصول اسـت تا به محض تجمیع ، پیگیری های بعدی در خـصوص چگونگی و امکان خروج از ماده 141 صورت پذیرد .
   مدیر امور مالی بانک تجارت تاکید کرد: در کنار موارد یاد شده،  تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت نیز به صـورت همزمان در حـال انجام است و میـزان نهایی افزایش سرمایه بانک پس از مشخص شدن نتایج تجدید ارزیابی‌ها قطعیت می یابد.  ازسوی دیگر این بانک همچون گذشته و در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید، ایفای تکالیف قانونی ،  فروش املاک مازاد و تملیکی که تاکنون در تجدید ارزیابی منظور نکرده است را به طور جد در دست انجام دارد تا با ورود نقدینگی منابع بلوکه شده به چرخه درآمدزایی، بخشی دیگری از زیان خود را نیز از این محل جبران کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد

دادگاهی در سن پترزبورگ حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، دادگاهی در سن پترزبورگ روز چهارشنبه حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد.

این رای دادگاه به نفع دومین وام دهنده بزرگ روسیه یعنی بانک وی‌تی‌بی صادر شده است. این بانک شکایتی را برای بازپس گیری 439.5 میلیون دلار خود که به علت تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در بانک جی‌پی مورگان بلوکه شده، تنظیم کرده است.

اسناد منتشر شده دادگاه نشان می‌دهد که وی‌تی‌بی از جی پی مورگان و شرکت های تابعه آن در 17 آوریل در دیوان داوری سن پترزبورگ و منطقه لنینگراد شکایت کرد.

سوئیس 318 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کردایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیونددهشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه

این حکم وجوه موجود در حساب‌های جی پی مورگان در روسیه و "اموال منقول و غیرمنقول" از جمله سهام این بانک در یکی از شرکت‌های تابعه روسیه را هدف قرار داد.

این شکایت بر سر 439.5 میلیون دلار وجوهی است که وی‌تی‌بی در حساب خود در بانک جی پی مورگان در ایالات متحده نگهداری می‌کرد و توسط واشنگتن به عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین در سال 2022 بلوکه شد.

دادگاه دستور توقیف تمام وجوه موجود در حساب‌های بانکی جی‌پی مورگان در روسیه، از جمله حساب‌های کارگزاری و آن‌هایی که به نام یکی از شرکت‌های تابعه افتتاح شده است را صادر کرد.

این اسناد همچنین فاش کرد که بانک وی‌تی‌بی روسیه از مراجع قضایی درخواست اقدام سریع و موقت کرده است چرا که متشاکیان در حال انجام "اقداماتی برای برداشت دارایی‌های خود" از روسیه بوده‌اند.

بانک جی پی مورگان نیز هفته گذشته در شکایت خود علیه وی‌تی‌بی در منطقه جنوبی نیویورک، با استناد به اینکه قوانین ایالات متحده این بانک را از آزادسازی 439.5 میلیون دلار متعلق به وی‌تی‌بی منع می‌کند، به دنبال جلوگیری از تلاش‌های بانک روسی بود.

رویترز روز چهارشنبه به نقل از جی پی مورگان گزارش داد که این وام دهنده آمریکایی نگران است که وی‌تی‌بی دست به مصادره دارایی‌های این بانک در روسیه بزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود