Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دین پرست امروز از روستای " آزمان آباد" بخش مرکزی ایرانشهر بازدید کرد و روند احداث "مجتمع شبانه روزی پسرانه متوسطه اول" و همچنین "مرکز بهداشت روستا" را بررسی کرد.

گفتنی است این مدرسه چندین سال است که به صورت نیمه کاره رها شده  درحالی که با ساخت و احداث این مدرسه تعداد زیادی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل منطقه می‌توانند؛ ادامه تحصیل بدهند و با تکمیل مرکز بهداشت مورد بازدید، با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازهای بهداشتی و درمانی مردم این روستا و روستاهای اطراف را برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه شبانه روزی مورد بازدید، برای تجمیع دانش آموزان از روستاهای دوردست فاقد مدرسه، احداث شده و نیاز به تخصیص منابع مالی برای تکمیل و بهره برداری دارد.

همچنین در بازدید از  روستای "گنج آباد " وضعیت کشاورزی روستا و قنوات، و با حضور در روستای" کلیری " روند اجرای پروژه احداث راه روستایی بررسی شد. دین پرست پس از این بازدید و شنیدن مشکلات مردم برای تخصیص اعتبار بمنظور بازسازی و احیای این قنات قول مساعد داد.

دین پرست و هیأت همراه بعلاوه با حضور در روستای عشایری سورچاهان و روستای " نوک آباد زردکوه" و دیدار با بزرگان روستا مشکلات اصلی مردم روستا را بررسی کرد و در دیدار و گفت و گو با مردم، با مشکلات و درخواستهای آنان از قبیل کم آبی، اشتغال جوانان، کانال هدایت آب قنات به مزارع و تکمیل مدرسه نیمه‌تمام روستا آشنا شد.

وی همچنین در ادامه از روستای محروم کلیری از توابع بخش مرکزی ایرانشهر که دارای مشکلاتی از قبیل؛ راه ارتباطی روستایی، قنات نیمه خشک و مدرسه نیمه‌تمام می باشد، نیز از نزدیک بازدید کرد.منطقه عشایری و محروم سورجهان و شنیدن مشکلات اهالی این منطقه شامل مشکل راه ارتباطی، آب و برق از دیگر مناطق مورد بازدید بابک دین پرست در این منطقه بود.

معاون وزیر کشور در ادامه برنامه های صبح امروز، از کارخانه بافت بلوچ بازدید کرد و پس از بررسی کامل میدانی گفت: پس از حادثه اتش سوزی کارخانه، اقدامات خوبی در راستای احیای مجدد کارخانه و بازگشت آن به دوران شکوفایی قبل از حادثه صورت گرفته و تجهیزات مربوط به راه اندازی خط ریسندگی خریداری و به کارخانه منتقل شده است. لذا با یک تلاش کوچک و تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات پیمانکار، بازسازی سالن و نصب تجهیزات خریداری شده، امکان راه اندازی خط مذکور طی چند ماه آینده و ایجاد حداقل ٢٥٠ نفر اشتغال جدید فراهم خواهد شد.

دین پرست معاون وزیر کشور سپس در کیلومتر 15 جاده ایرانشهر-سرباز از یک واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای و همچنین از کارخانه ایران کولا بازدید و در راستای رفع مشکلات واحدهای مذکور تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

پایان بخش برنامه های هیات در شهرستان ایرانشهر نیز برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در ظهر امروز بود که در محل فرمانداری ایرانشهر برگزار شد.

هیات توسعه ای وزارت کشور که بریاست دین پرست معاون اقتصادی وزیر به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است، بلافاصله پس از خاتمه جلسه شورای اداری در شهرستان ایرانشهر، عازم شهرستان هی "دلگان " و "فنوج" خواهد شد و و از مناطق محروم این شهر ها نیز از نزدیک بازدید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دین سیستان و بلوچستان شورای اداری معاون وزیر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن تاکید بر احصاء مشکلات گفت: مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات شهرستان را شهر به شهر و روستا به روستا با همراهی مدیران، به صورت میدانی در محل بررسی و رسیدگی می‌کنیم.

وی گفت: در برنامه حضور میدانی و برنامه‌ریزی شده در مناطق شهرستان کاشان، حتی اگر 20 درصد مصوبات هم اجرایی و به نتیجه برسد به اهداف خود رسیده‌ایم؛ ما باید تا آنجایی که می‌توانیم با کارکرد خود امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

محمدی فشارکی در ادامه ضمن تاکید بر حضور میدانی مدیران شهرستان کاشان برای احصاء و رفع مشکلات حوزه مربوطه افزود: در شهرستان کاشان فاصله‌ای بین مدیران و مردم نباید وجود داشته باشد و مدیران خود باید در میدان حضور داشته و به مشکلات رسیدگی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اهمیت توجه به روستاها خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه به روستاها و آماده‌سازی فضای آن برای زندگی، باید زمینه مهاجرت معکوس و امکان انتخاب روستا برای زندگی را برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به مهم بودن مسئولیت هر فرد در جایگاه خود گفت: عرصه مسئولیت، عرصه پاسخگویی است که هر شخص در برابر مسئولیت و اختیاراتی که برعهده دارد باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه‌مند هستند چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع رسانی نمی‌کنند؛ مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شده و این مهم با بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

محمدی فشارکی گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان کاشان انجام شده اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست در حالی که مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • عشق معلمی دَربیابان
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست