Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:15:57 GMT

تصادف رانندگی در قوچان 6 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۴۶۶۲

تصادف رانندگی در قوچان 6 مصدوم داشت

مشهد- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت 6 نفر بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با خودرو خاور در جاده فاروج به قوچان خبر داد.

سعید فکوری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی این حادثه که ساعت 11 و پنج دقیقه امروز در کیلومتر 20 جاده فاروج به قوچان روی داد، نیروهای امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چهار مصدوم این حادثه توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر و 2 مصدوم دیگر توسط خودرو های گذری به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال یافتند.
قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث جاده اي هلال احمر قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در محور جندق_معلمان/ ۶ نفر جان باختند

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حدود ساعت ۸:۳۰ صبح پنج شنبه برخورد دو خودرو در کیلومتر ۴۰ محور جندق_معلمان به هلال احمر استان سمنان گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از امدادگران پایگاه سر کویر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه برخورد دو خودرو پژو پارس و سوناتا بوده است، افزود: شدت حادثه به حدی بود که تاکنون شش کشته بر جای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه عملیات رهاسازی برای این افراد به انجام رسید، اضافه کرد: این عملیات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6064014

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تصادف ۲ خودرو در محور جندق_معلمان/ ۶ نفر جان باختند
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز