Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:20:26 GMT

نحوه پاک کردن انواع کیف و کفش

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۴۷۳۸

نحوه پاک کردن انواع کیف و کفش

روش پاک کردن کفش‌های سفید

برای تمیز کردن کفش‌های سفید به خمیر دندان احتیاج دارید، به این صورت که خمیر دندان را روی پنبه بمالید و کفش سفیدتان را تمیز کنید سپس آن را با آب بشویید خواهید دید که کفش تان مثل روز اول شده است.

روش پاک کردن کفش‌های جیر

برخلاف تصور عموم تمیز کردن کفش‌های جیر خیلی راحت است، برای پاک کردن کفش‌های جیر به یک مداد پاک کن احتیاج دارید به این صورت که با پاک کن لکه‌های کفش را تمیز میکنید و یک برس هم روی آن میکشید تا حسابی تمیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روش پاک کردن کتانی

یکی از مشکلاتی که علاقمندان به کتانی با آن مواجه هستند این است که کتانی‌ها خیلی زود کثیف میشوند، برای تمیز کردن انواع کتانی باید از شامپو فرش استفاده کنید، زیرا شامپو فرش کتانی را نو میکند.


روش تمیز کردن کیف‌های جیر

اگر کیف جیرتان کثیف شد و زیبایی اولیه را نداشت نگران نباشید میتوانید به راحتی آن را تمیز کنید کافیست کیف تان را دستمال بکشید و سپس با کاغذ سمباده نرم لکه‌های آن را از بین ببرید.
روش تمیز کردن کیف‌های چرم

برای تمیز کردن کیف‌های چرمی باید شیر و تربانتین را مخلوط کنید و با آن کیف تان را پاک کنید سپس آن را خشک کنید و واکس بی رنگ بزنید تا حسابی تمیز و براق شود.


روش تمیز کردن کیف‌های ورنی

کیف‌های ورنی با یک دستمال نم دار تمیز میشوند بهتر است شما بدانید چگونه از آن‌ها نگهداری کنید برای اینکه کیف‌های ورنی پوسته پوسته نشوند و ترک نخورند باید به آن‌ها کمی وازلین بزنید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کیف و کفش روش تمیز کردن کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای محلی با مرغ و سیب زمینی توسط یک خانواده غارنشین افغان (فیلم) پخت نان ساجی و دمپخت مرغ توسط یک زوج مسن غارنشین افغان (فیلم) پخت نان و کباب تابه‌ای با گوشت بره و گاو به سبک غارنشین افغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی