Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، رضا اسدی، هافبک دفاعی تیم سایپا تهران که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان کف پا دیدار قبلی این تیم مقابل پدیده مشهد را از دست داد در ۲ دیدار آتی لیگ برتری سایپا برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان و همچنین دیدار با صنعت نفت در جام حذفی نمی تواند شاگردان علی دایی را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سایپا برای پیگیری روند درمان این بازیکن و جراحی اسدی صحبت هایی را با پزشکان خارجی در امارات و آلمان انجام داده است تا او در صورت فراهم شدن شرایط برای جراحی خود به یکی از این ۲ کشور سفر کند.

یکی از پزشکانی که دایی برای جراحی اسدی با او صحبت کرده هانس مولر وولفارت، پزشک فعلی تیم ملی آلمان و سابق بایرن مونیخ است که تجربه فراوانی در امر درمان بازیکنان مصدوم دارد.

علی دایی ضمن تائید این خبر در نشست خبری پیش از بازی سایپا و استقلال خوزستان بیان کرد: متاسفانه بهترین پزشکان داخل کصور هم نتوانستند روش درستی برای درمان اسدی پیدا کرده و او را عمل کنند. به همین دلیل پرونده رضا را برای مولر وولفارت، پزشک تیم ملی آلمان که در بایرن مونیخ هم دکتر تیم ما بود می فرستم و در امارات هم دکتر خوبی پیدا کرده‌ایم. امیدوارم با درمان اسدی بتوانیم از او در نیم فصل دوم استفاده کنیم.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشهد سایپا استقلال صنعت نفت صنعت نفت جام حذفی علی دایی درمان آلمان جراحی پزشک تیم ملی بایرن مونیخ بازی نیم فصل دوم آلمان پزشک تیم ملی سایپا پرونده پارس بازیکن اختیار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد