Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در این مراسم کتابهای تازه نشر این دانشگاه را مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید، آشنایی با شبیه ساز opnet، شبیه‌ سازی و تحلیل مدارات مجتمع آنالوگ با استفاده از نرم افزار HSPICE، انگلیسی برای دانشجویان فنی مهندسی، ترجمه اسناد و مکاتبات اداری، IELTS Writing Simplfied و محاسبات عددی در در حوزه‌ های فنی و مهندسی، زبان انگلیسی و علوم انسانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی رجوعی همچنین به عرضه 63 عنوان کتاب دانشگاهی از سوی انتشارات دانشگاه امام رضا(ع) در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد اشاره و بیان کرد: این کتابها با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار می ‌گیرد.

انتشارات دانشگاه امام رضا(ع) تاکنون 164 عنوان کتاب در حوزه دانشگاهی منتشر کرده است. این دانشگاه 60 عضو هیات علمی، 400 استاد مدعو، شش هزار دانشجو و 60 رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

بیستمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب مشهد از دوم تا هشتم آذر ماه در حال برگزاری است و در این دوره بیش از 700 ناشر داخلی و بین ‌المللی در 800 غرفه تازه ‌های نشر خود را در معرض دید علاقه‌ مندان قرار داده ‌اند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نرم افزار نمایشگاه کتاب دانشجو کارشناسی کارشناسی ارشد مشهد آستان قدس رضوی امام رضا کارشناسی مشهد نمایشگاه بین المللی کتاب پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا(ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود.

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گل‌های قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان میچرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید: «پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد.

کتاب «نقاشی قشنگ» در 24 صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد