Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس هیئت والیبال شهرستان مهاباد گفت: قرعه کشی مرحله گروهی رقابتهای والیبال باشگاههای بانوان کشور با حضور 18 تیم شرکت کننده برگزار شد که تیم هیئت والیبال بانوان مهاباد در گروه سوم این رقابتها با تیمهای باریج اسانس کاشان، تاچار پاسارگاد فارس، البرز، متفکرین دشت ورامین و نفت آغاجاری هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیرش وقاری افزود: این رقابتها در سه گروه شش تیمی و به صورت دوره ای از 24 تا 29 آذر ماه به میزبانی یزد برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم اول به مرحله بعد صعود می کنند.

تیم هیئت والیبال شهرستان مهاباد پارسال درجمع هشت تیم برتر باشگاههای والیبال بانوان کشور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد رقابت والیبال بانوان کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا