Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان صبح امروز به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد.

مقام عالی استان در این جلسه در رابطه با موضوع برخی از زمین های مشکل دار در ارومیه گفت: سوء استفاده و تخلف یک یا چند دلال باعث بروز چنین مشکل بزرگی برای خریداران این زمین ها وعدم تعیین تکلیف آن ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به اینکه مشکلات این زمین ها به صورت جدی در حال بررسی و تصمیم گیری است، ادامه داد: مشکل زمین های عرفان، بسیج، میدان تیر ارتش و برنامه و بودجه در جلسات کمیسیون های تخصصی در استان بررسی می شود و تلاش داریم مشکل این زمین ها بطوری حل شود که هم ضوابط شهری رعایت شود و هم منافع صاحبان زمین ها تامین شود.

 استاندار آذربایجان غربی همچنین بر لزوم جذب بازماندگان از تحصیل در استان تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش استان، تمامی بازماندگان از تحصیل را در استان شناسایی کند تا با تامین اعتبارات لازم، زمینه تحصیل و آموزش این افراد را در استان فراهم کنیم.

شهریاری در رابطه با تامین اعتبار احداث ۵ کتابخانه در استان نیز دستور مساعد داد و افزود: در راستای توسعه شاخص های فرهنگی در استان، ۵ مرکز بخش در استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بر اساس اولویت انتخاب خواهند شد، کتابخانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت استفاده مردم احداث خواهد شد.

وی در ادامه اجرای تفاهم نامه احداث آزادراه ایواوغلی- بازرگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس مذاکراتی که با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفت، مقرر شد اجرای تفاهم نامه احداث آزادراه ایواوغلی- بازرگان با جدیت بیشتری پیگیری شود و با تامین اعتبارات مورد نیاز، پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی ارتقای سطح کیفی جاده های استان را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی جاده های ارتباطی از جمله مسیر ارتباطی شهرستان های سردشت، بوکان، پیرانشهر و تکاب نیازمند رسیدگی جدی مسوولان مرتبط است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، چند موضوع مهم از جمله موضوع ترمیم حقوق و مزایای کارکنان دولت در استان مطرح و در خصوص آن ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ناصر حضرتی پر در رابطه با افزایش حقوق کارکنان دولت در استان گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت در استان به استناد ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور مطرح شد و مقرر شد با تامین اعتبار مورد نیاز، این قانون در استان اجرایی شود.

وی همچنین در رابطه با پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان گفت: در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مبلغ ۲۲ میلیارد تومان جهت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال  ۹۶در استان مصوب شد که طی چند روز آینده به حساب آن ها واریز خواهد شد.

حضرتی در ادامه گفت: همچنین در این جلسه، ۱۲ میلیارد تومان برای احداث سالن های ورزشی در شهرستان هایی که سرانه فضای ورزشی آنها پایین است، تصویب شد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اضافه کرد: در این جلسه ۲ میلیارد تومان اعتبار نیز برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس استان به تصویب رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان راجع به موضوع بازماندگان از تحصیل در استان نیز گفت: در جلسه امروز شورا مقرر شد، آموزش و پرورش استان، گزارشی از میزان بازماندگان از تحصیل در استان را در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه دهد تا تصمیمات لازم برای تحصیل و جذب این افراد اتخاذ شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟