Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری شهرداری ساری با اشاره به اذغام سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مرکز استان گفت: طرح ساماندهی وانت بارها در مرکز مازندران اجرایی می‌شود. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمید فضلاللهنژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سازمان‌های تازه تاسیس شهرداری ساری که از ادغام دو سازمان تشکیل شده سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمانی که از ادغام تاکسیرانی و اتوبوسرانی ایجاد شد و یکی از اصلی‌ترین شریان‌های حیاتی حمل و نقل و ترافیک در شهر ساری خواهد بود.

وی افزود: ایجاد پارک سوار برای ساماندهی وانت بارهای پراکنده در سطح شهر به مردم کمک می‌کند تا با اطمینان به سراغ مراکز شناسنامه‌دار بروند، بار خود را بیمه کنند و از کیفیت حمل و نقل اطمینان داشته باشند.

فضلاللهنژاد تاکید کرد: پس از اجرای کامل این طرح وانت بارهای بدون مجوز در شهر اجازه تردد ندارند و متوقف می‌شوند و همه باید از طریق شرکت‌های حمل بار اقدام به اسباب‌کشی یا حمل بار کنند. در حال حاضر نیز در حال رایزنی با راهور برای تشکیل کارگروهی در این زمینه هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری شهرداری ساری با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در حال فراهم شدن است و در این پنج سال چندین روگذر و زیرگذر بزرگ و اثرگذار ایجاد شده است، تصریح کرد: پارک ها و محل‌های شیک اقامتی چندین برابر شده و با نقشه جامع گردشگری ساری مسافران ساری را یکی از اهداف سفر خود می‌دانند. بنابراین سیستم حمل و نقل درون شهری باید خود را برای یک ساری جدید آماده کند و به خدمات خود جهت بدهد تا در راستای اهداف کلان و برنامه‌های بالادستی شهری باشند.

وزیر راه: عمر آمریکا از جوانترین بنای تاریخی ایران کمتر استفوتبال جهان| تساوی لوانته در خانه اوئسکا

فضل‌الله نژاد با بیان اینکه 1200 پیکان فرسوده را به تاکسی‌های نو تبدیل کردیم، تصریح کرد: اگرچه این تعداد برای سرانه شهر ساری زیاد است اما در 5 سال اخیر حتی یک تاکسی هم به مجموعه ناوگان شهری اضافه نشده است تا حداقل انباشتمان از این بیشتر نشود.

وی معتقد است: با ساماندهی مسافربرهای شخصی مشکلات ترافیکی و گلایه تاکسی دارها تا حد زیادی برطرف شد که البته این مسئله خارج از اختیار است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌