Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: در ۲۵ دقیقه اول بازیکنان ما اسیر جو ورزشگاه بودند ولی به مرور توانستیم بازی را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نساجی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*بازی پرهیجانی مقابل نساجی داشتیم و در نیمه دوم سبک بازی هر دو تیم درگیرانه‌تر شد که مصدومیت‌ها این حرف را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در ۲۵ دقیقه اول بازیکنان ما اسیر جو ورزشگاه بودند ولی به مرور توانستیم بازی را کنترل کنیم.

*در نیمه دوم سبک بازی هر دو تیم درگیرانه‌تر شد و به همین دلیل از بازیکنان باتجربه استفاده کردیم اما متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم.

*وقتی یک تیم برای برد به زمین می‌رود، طبیعی است که در دفاع مشکل داشته باشد. سپیدرود و نساجی تیم‌هایی هستند که به تازگی وارد لیگ برتر شدند و تجربه زیادی ندارند. امیدوارم از این تیم ها و مربیان جوانی که در فوتبال داریم به اندازه کافی حمایت شود.

*در خصوص داوری هم من باید اول تصاویر بازی را مشاهده و بعد از آن قضاوت کنم. داوران ما در این روزها آنقدر درخشان هستند که نمی‌توانیم حرفی در مورد آنها بزنیم.

*نه تنها تیم ما، بلکه همه تیم های فوتبال برنامه بلند مدت دارند. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم که عملکرد خوبی دارند و اگر کادر فنی نیاز به بازیکنان دیگری داشته باشند در نیم‌فصل می‌توانیم تیم را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی امامی فر سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخ‌پوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. «اوسمار ویه‌را» و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

کد خبر 6097381

دیگر خبرها

  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند