Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی، استاندار زنجان از ایجاد کنسول گری موقت عراق در زنجان سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان، امروز (8 آذر) در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه استان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی در این مراسم گفت: برای برگزاری بهتر این همایش در سال های آینده اقداماتی باید صورت گیرد و برای مسیر بازگشت از مراسم اربعین نیز برنامه ریزی هایی باید انجام شود و سرویس هایی در نظر گرفته شود.

 

استاندار زنجان گفت: برای اینکه زائران بتوانند راحت تر ویزا گرفته و با امنیت کامل اعزام گردند، بهتر است کنسول گری موقت عراق در زنجان ایجاد گردد. و برای ارائه خدمات بهتر، باید بین استان ها ارتباط خوبی برقرار گردد.

 

حقیقی در آخر گفت: ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که محور و مدیریت، مردم باشند و مدیران اداری بیشتر نقش حمایتی و پشتیبانی داشته باشند.

 

 

آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: برای اربعین سال آینده از هم اکنون باید برنامه ریزی گردد و نقاط قوت و نقاط ضعف سال های قبل یادداشت شده و برای رفع نقاط ضعف تلاش گردد.

 

 

وی به استاندار به عنوان رئیس ستاد اربعین استان پیشنهاد داد: به جای هجده موکب، یک موکب در نظر گرفته شود  و اگر قرار شد شعبه هایی هم در جاهای مختلف باشد، یک مرکز و یک فرمانده داشته باشد و به جای کمیت به کیفیت موکب ها توجه گردد.

 

 

حسینی، مسوول ستاد اجرایی موکب های اربعین در استان زنجان، با ارائه گزارش عملکرد این ستاد گفت: این ستاد با ارائه خدمات مختلف از قبیل حمل و نقل، اسکان، تغذیه، امور فرهنگی و امنیتی با همکاری دستگاه های مربوطه استان در مراحل قبل و در حین اعزام، در خدمت زائران اربعین بوده است.

 

 

مسوول ستاد اجرایی گفت: 18 موکب های استان در شهرهای نجف، کوفه، سامرا و کربلا مستقر بوده و شروع خدمات رسانی از (28 مهر تا 9 آبان) برای 27هزار نفر برای هر وعده غذا (صبحانه- نهار- شام) پیش بینی شده بود که توسط ستاد اربعین استان این اقدامات انجام پذیرفته است.

 

 

در انتهای مراسم از خادمان اربعین حسینی زنجان تقدیر گردید.

پایان پیام/584

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه زلزله مشهد بسیج مجلس مقام معظم رهبری هفته بسیج خامنه ای آیت الله خامنه ای ارتش خادمان اربعین زنجان تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت